Vastattu

Kanavakortin irtisanominen

  • 5 elokuu 2015
  • 7 kommenttia
  • 1790 katselukerrat

Moikka, 

Miten onnistuu kanavakortin irtisanominen? Viime vuonna tuli 30e lasku, enkä ole käyttänyt korttia kertaakaan.. 
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Piampi 5 elokuu 2015, 22:32

Se 30e on vuosimaksu siitä pelkästä kortista. Käytit sitä sitten, tai et.
Kanavakortin irtisanominen onnistuu palauttamalla kortti Elisan myymälään.
Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Se 30e on vuosimaksu siitä pelkästä kortista. Käytit sitä sitten, tai et.
Kanavakortin irtisanominen onnistuu palauttamalla kortti Elisan myymälään.
Pitääkö kortti palauttaa myymälään henkilökohtaisesti vai onnistuuko esim.itse tehdyllä valtakirjalla puolison toimesta kaapelitv kortin palautus?
Pitääkö palauttaessa todistaa henkilöllisyys,jos mitä siihen vaaditaan?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Oletuksena aina sopijan tulisi tuo itse palauttaa, koska sopimus myös suljetaan sitten palautuksen myötä ja sopimusten irtisanomiset yms voidaan tehdä sopijan pyynnöstä ainoastaan. 🙂 Jos jostain syystä sopijan ei ole mitenkään mahdollista itse asioida myymälässä, niin tällöin kannattaa laittaa meille yksityisviestiä: http://elisa.fi/palstatiimi niin voidaan tapauskohtaisesti tilannetta katsoa. Henkilöllisyys yleensä tarkistetaan jotta varmistutaan että oikea tyyppi on asialla, ihan henkilökortti/ajokortti tms millä henkilöllisyyden noin muutenkin voit todistaa riittää.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Oletuksena aina sopijan tulisi tuo itse palauttaa, koska sopimus myös suljetaan sitten palautuksen myötä ja sopimusten irtisanomiset yms voidaan tehdä sopijan pyynnöstä ainoastaan. 🙂 Jos jostain syystä sopijan ei ole mitenkään mahdollista itse asioida myymälässä, niin tällöin kannattaa laittaa meille yksityisviestiä: http://elisa.fi/palstatiimi niin voidaan tapauskohtaisesti tilannetta katsoa. Henkilöllisyys yleensä tarkistetaan jotta varmistutaan että oikea tyyppi on asialla, ihan henkilökortti/ajokortti tms millä henkilöllisyyden noin muutenkin voit todistaa riittää. mikä on muuten kortin korvaushinta tällä hetkellä jos sitä ei syystä tai toisesta voi tai halua palauttaa hinnastossa ei näkyny hintaa kortille meinaan kai sopimuksen voi sulkea ilman kortin palauttamistakin
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
TTV-korteissa tuo korvaussumma on 30e ja myös muut kortit ovat lainalaitteita mutta niille ei ole määritetty erillistä korvaushintaa. Sopimusehdoissa kerrotaan seuraavasti: "Yhtiöllä on oikeus veloittaa asiakasta palauttamattomasta päätelaitteesta kunnes se on
palautettu yhtiölle sekä tarvittaessa palauttamattoman päätteen noutamisesta." Oletuksena siis kortit tulisi aina palauttaa meille, jonka yhteydessä sitten sopimus suljetaan pois laskuttumasta. Voimme esimerkiksi yksityisviestein katsoa tilannetta tarkemmin, mikäli kortin palauttaminen ei ole mitenkään mahdollista. 🙂
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
TTV-korteissa tuo korvaussumma on 30e ja myös muut kortit ovat lainalaitteita mutta niille ei ole määritetty erillistä korvaushintaa. Sopimusehdoissa kerrotaan seuraavasti: "Yhtiöllä on oikeus veloittaa asiakasta palauttamattomasta päätelaitteesta kunnes se on
palautettu yhtiölle sekä tarvittaessa palauttamattoman päätteen noutamisesta." Oletuksena siis kortit tulisi aina palauttaa meille, jonka yhteydessä sitten sopimus suljetaan pois laskuttumasta. Voimme esimerkiksi yksityisviestein katsoa tilannetta tarkemmin, mikäli kortin palauttaminen ei ole mitenkään mahdollista. :)
en löytäny totakaan 30 euroa hinnastoista muistelin kyllä tota hintaa vanhoista sopimuksistani
en sen vois sinne laittaa jos sitä ei netissä näy
muutenkin olisi hyvä että mahdolliset korvaushinnat näkyis että olis selkeempää riitatilanteessa jos joku vahingossa vaikka hajottaa laitteen
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Kiitti palautteesta, laitoin sen eteenpäin. 🙂 Tuo 30e löytyi TTV:n omasta hinnastosta: http://www.ttv.fi/dokumentit/TTV_hinnaston_erityisehdot_010108.pdf mutta olisihan tuo tieto kieltämättä hyvä löytyä helpommin.

Osallistu keskusteluun