Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Porkkana
Katso alkuperäinen viestiKanavakortin käyttöönotto
Tilattiin Elisan maksukanavia. Eilen tuli postissa kanavakortti ilman minkäänlaisia toimintaohjeita. Tietenkään ei käynyt niin, että kortin laittaminen kortinlukijaan ja televisioon olisi tuonut kanavat näkyviin. Yhtään ei jaksais tämmöistä. Voiko joku ystävällisesti kertoa mitä käyttöönotto vaatii. Ei siis ole Elisa Viihdettä, vaan ihan vaan Elisan kaapeliteevee.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Korttilinkitystä vailla mahdollisesti?
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/kaapeli-tv/ohje/korttilinkitys/
Eli uudempi digiboxi tai korttimoduuli, sieltä se 005- tai 006-alkuinen nrosarja ja soittaen häiriöilmoituksiin niin voidaan linkittää vielä tänään.
Puh. 010 190 262 (mpm/pvm)
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/kaapeli-tv/ohje/korttilinkitys/
Eli uudempi digiboxi tai korttimoduuli, sieltä se 005- tai 006-alkuinen nrosarja ja soittaen häiriöilmoituksiin niin voidaan linkittää vielä tänään.
Puh. 010 190 262 (mpm/pvm)
Kiitos vinkistä. Tunti sitten linkitettiin, nyt odotellaan. "Puoli tuntia" piti kestää. Alustavasti alkaa taas jo ärsyttää 🙂
No niin, kaksi tuntia pidetty kanavaa päällä, musta ruutu edelleen ja teksti "salattu ohjelma". Mitä seuraavaksi?
Chattasin fb-aspan kanssa, ei ollut "lähtenyt linkittymään", "tehtiin lisätoimenpiteitä" ja "muutaman tunnin sisällä" pitäis ruveta toimimaan. Tästä on nyt kolmisen tuntia. Ei tapahdu mitään.
Nyt toimii. Puolitoista vuorokautta on uusi puoli tuntia!
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi