Missähän vika kun minulle ei tule perille esim. Tokmannin lähettämät tilausvahvistukset? Olen ollut heihin yhteydessä eivätkä osaa sanoa miksi näin. Nyt sama ongelma toisen verkkokaupan kohdalla. Osoite on oikea eikä mitään estoja pitäisi olla eikä viestit ole roskapostissa.
Sähköposti ei tule perille
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God
Tervetuloa OmaYhteisöön
Kirjaudu webmailiin ja tarkista, että sähköpostilaatikossasi on riittävästi vapaata tilaa. Jos sähköpostilaatikko on täynnä, ei viestit tule perille. Sähköpostin täyttöasteen näet sähköpostinäkymän vasemmasta alakulmasta. Mikäli sähköpostiin pitää vapauttaa tilaa, mene webmailissa “Asetukset” -välilehdelle ja valitse sieltä “Kansiot”. Klikkaa kaikki kansiot näkyviin ja tämän jälkeen sitten käy kaikki kansiot läpi ja poista turhat viestit. Lopuksi tyhjennä roskakori ja kirjaudu ulos sähköpostista. Tällöin palvelin alkaa vapauttamaan tilaa sähköpostiin. Kauanko tässä menee? Riippuu täysin poistettavien viestien määrästä.
Mikäli sähköpostilaatikossa on kuitenkin reilusti vapaata tilaa, on sähköposti jäänyt todennäköisesti jollain tapaa jumiin ja tarvitsee herättelyä Elisan puolelta. Tässä tapauksessa kannattaa laittaa yksityisviestiä
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi