Skip to main content
Vastattu

Sähköposti ei tule perille

  • 10. kesäkuuta 2021
  • 1 kommentti
  • 1136 katselukerrat

Missähän vika kun minulle ei tule perille esim. Tokmannin lähettämät tilausvahvistukset? Olen ollut heihin yhteydessä eivätkä osaa sanoa miksi näin. Nyt sama ongelma toisen verkkokaupan kohdalla. Osoite on oikea eikä mitään estoja pitäisi olla eikä viestit ole roskapostissa.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God

Tervetuloa OmaYhteisöön @Beatrix-K!

 

Kirjaudu webmailiin ja tarkista, että sähköpostilaatikossasi on riittävästi vapaata tilaa. Jos sähköpostilaatikko on täynnä, ei viestit tule perille. Sähköpostin täyttöasteen näet sähköpostinäkymän vasemmasta alakulmasta. Mikäli sähköpostiin pitää vapauttaa tilaa, mene webmailissa “Asetukset” -välilehdelle ja valitse sieltä “Kansiot”. Klikkaa kaikki kansiot näkyviin ja tämän jälkeen sitten käy kaikki kansiot läpi ja poista turhat viestit. Lopuksi tyhjennä roskakori ja kirjaudu ulos sähköpostista. Tällöin palvelin alkaa vapauttamaan tilaa sähköpostiin. Kauanko tässä menee? Riippuu täysin poistettavien viestien määrästä.

 

Mikäli sähköpostilaatikossa on kuitenkin reilusti vapaata tilaa, on sähköposti jäänyt todennäköisesti jollain tapaa jumiin ja tarvitsee herättelyä Elisan puolelta. Tässä tapauksessa kannattaa laittaa yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi käyttäjälle tarkempien tietojen kera. Suosittelen myös tallentamaan asiakasnumeron omaan profiiliisi täällä OmaYhteisössä. Se onnistuu klikkaamalla omaa nimimerkkiä sivun oikeasta yläkulmasta ja valitsemalla “Asetukset”. Asiakasnumero löytyy esim. laskusta ja laskut OmaElisasta.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Dj_God
Forum|alt.badge.img+26
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 793 kommenttia
  • Vastaus
  • 10. kesäkuuta 2021

Tervetuloa OmaYhteisöön @Beatrix-K!

 

Kirjaudu webmailiin ja tarkista, että sähköpostilaatikossasi on riittävästi vapaata tilaa. Jos sähköpostilaatikko on täynnä, ei viestit tule perille. Sähköpostin täyttöasteen näet sähköpostinäkymän vasemmasta alakulmasta. Mikäli sähköpostiin pitää vapauttaa tilaa, mene webmailissa “Asetukset” -välilehdelle ja valitse sieltä “Kansiot”. Klikkaa kaikki kansiot näkyviin ja tämän jälkeen sitten käy kaikki kansiot läpi ja poista turhat viestit. Lopuksi tyhjennä roskakori ja kirjaudu ulos sähköpostista. Tällöin palvelin alkaa vapauttamaan tilaa sähköpostiin. Kauanko tässä menee? Riippuu täysin poistettavien viestien määrästä.

 

Mikäli sähköpostilaatikossa on kuitenkin reilusti vapaata tilaa, on sähköposti jäänyt todennäköisesti jollain tapaa jumiin ja tarvitsee herättelyä Elisan puolelta. Tässä tapauksessa kannattaa laittaa yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi käyttäjälle tarkempien tietojen kera. Suosittelen myös tallentamaan asiakasnumeron omaan profiiliisi täällä OmaYhteisössä. Se onnistuu klikkaamalla omaa nimimerkkiä sivun oikeasta yläkulmasta ja valitsemalla “Asetukset”. Asiakasnumero löytyy esim. laskusta ja laskut OmaElisasta.