Vastattu

Sähköposti ei tule perille

  • 10 June 2021
  • 1 kommentti
  • 61 katselukerrat

Missähän vika kun minulle ei tule perille esim. Tokmannin lähettämät tilausvahvistukset? Olen ollut heihin yhteydessä eivätkä osaa sanoa miksi näin. Nyt sama ongelma toisen verkkokaupan kohdalla. Osoite on oikea eikä mitään estoja pitäisi olla eikä viestit ole roskapostissa.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 10 June 2021, 11:22

Tervetuloa OmaYhteisöön @Beatrix-K!

 

Kirjaudu webmailiin ja tarkista, että sähköpostilaatikossasi on riittävästi vapaata tilaa. Jos sähköpostilaatikko on täynnä, ei viestit tule perille. Sähköpostin täyttöasteen näet sähköpostinäkymän vasemmasta alakulmasta. Mikäli sähköpostiin pitää vapauttaa tilaa, mene webmailissa “Asetukset” -välilehdelle ja valitse sieltä “Kansiot”. Klikkaa kaikki kansiot näkyviin ja tämän jälkeen sitten käy kaikki kansiot läpi ja poista turhat viestit. Lopuksi tyhjennä roskakori ja kirjaudu ulos sähköpostista. Tällöin palvelin alkaa vapauttamaan tilaa sähköpostiin. Kauanko tässä menee? Riippuu täysin poistettavien viestien määrästä.

 

Mikäli sähköpostilaatikossa on kuitenkin reilusti vapaata tilaa, on sähköposti jäänyt todennäköisesti jollain tapaa jumiin ja tarvitsee herättelyä Elisan puolelta. Tässä tapauksessa kannattaa laittaa yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi käyttäjälle tarkempien tietojen kera. Suosittelen myös tallentamaan asiakasnumeron omaan profiiliisi täällä OmaYhteisössä. Se onnistuu klikkaamalla omaa nimimerkkiä sivun oikeasta yläkulmasta ja valitsemalla “Asetukset”. Asiakasnumero löytyy esim. laskusta ja laskut OmaElisasta.

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Tervetuloa OmaYhteisöön @Beatrix-K!

 

Kirjaudu webmailiin ja tarkista, että sähköpostilaatikossasi on riittävästi vapaata tilaa. Jos sähköpostilaatikko on täynnä, ei viestit tule perille. Sähköpostin täyttöasteen näet sähköpostinäkymän vasemmasta alakulmasta. Mikäli sähköpostiin pitää vapauttaa tilaa, mene webmailissa “Asetukset” -välilehdelle ja valitse sieltä “Kansiot”. Klikkaa kaikki kansiot näkyviin ja tämän jälkeen sitten käy kaikki kansiot läpi ja poista turhat viestit. Lopuksi tyhjennä roskakori ja kirjaudu ulos sähköpostista. Tällöin palvelin alkaa vapauttamaan tilaa sähköpostiin. Kauanko tässä menee? Riippuu täysin poistettavien viestien määrästä.

 

Mikäli sähköpostilaatikossa on kuitenkin reilusti vapaata tilaa, on sähköposti jäänyt todennäköisesti jollain tapaa jumiin ja tarvitsee herättelyä Elisan puolelta. Tässä tapauksessa kannattaa laittaa yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi käyttäjälle tarkempien tietojen kera. Suosittelen myös tallentamaan asiakasnumeron omaan profiiliisi täällä OmaYhteisössä. Se onnistuu klikkaamalla omaa nimimerkkiä sivun oikeasta yläkulmasta ja valitsemalla “Asetukset”. Asiakasnumero löytyy esim. laskusta ja laskut OmaElisasta.

Osallistu keskusteluun