Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ihaa-na
Katso alkuperäinen viestiUusi Samsung Galaxy
Mulla ongelma. Ostin uuden luurin ja nyt käynnistäessä kysyy laitteen salasanaa ja en keksi mikä se voisi olla.... Täytyykö mun lähteä liikkeeseen kysymään neuvoa vai osaisiko joku vastata tähän ongelmaan.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Mitä salasanaa laite tarkalleen ottaen kysyy?
Laitteen PIN -koodit ja salasanat joutuu käyttäjä määrittämään itse käyttöönoton yhteydessä. Me emme voi tietää sinun henkilökohtaisia salasanoja tai PIN -koodeja.
Jos laite kysyy esim. Google -tilin salasanaa, on se sama käyttäjätunnus + salasana yhdistelmä, jolla kirjaudut Gmailin sähköpostiisi.
Laitteen PIN -koodit ja salasanat joutuu käyttäjä määrittämään itse käyttöönoton yhteydessä. Me emme voi tietää sinun henkilökohtaisia salasanoja tai PIN -koodeja.
Jos laite kysyy esim. Google -tilin salasanaa, on se sama käyttäjätunnus + salasana yhdistelmä, jolla kirjaudut Gmailin sähköpostiisi.
Ei tietenkään kukaan voi tietää mun salasanoja :)
Puhelin sanoo että "puhelin on salattu sen suojaamiseksi. Käynnistä laite antamalla salasana."
Puhelin sanoo että "puhelin on salattu sen suojaamiseksi. Käynnistä laite antamalla salasana."
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/pin-koodi/ on aika hyvä sivu noihin aloitus-PIN-koodeihin. Jos on siis uusi SIM-kortti ekaa kertaa käytössä niin Saunalahden liittymissä oletusarvoisesti on PIN-koodi 0000. Yritysasiakkaille se on sitten 1234 :)
Edit: Jos kyseessä on laitteen oma PIN niin se on aika outoa jos kyseessä on ihan uusi luuri. Jos olet ostanut sen käytettynä niin silloin laite voi kysyä edellisen käyttäjän asettamaa lukituskoodia.
Edit: Jos kyseessä on laitteen oma PIN niin se on aika outoa jos kyseessä on ihan uusi luuri. Jos olet ostanut sen käytettynä niin silloin laite voi kysyä edellisen käyttäjän asettamaa lukituskoodia.
Puhelin sanoo että "puhelin on salattu sen suojaamiseksi. Käynnistä laite antamalla salasana."
Onko puhelin varmasti ihan uusi ettei käytetty koska muuten laitteen ei pitäisi pyydellä mitään salasanoja mitä et ole itse sinne luonut .
Puhelin sanoo että "puhelin on salattu sen suojaamiseksi. Käynnistä laite antamalla salasana."
Vaikuttaa laitteen eikä SIM:n salasanalta. Ostitko puhelimen uutena liikkeestä vai käytetyn joltakulta yksityishenkilöltä?
Jos kyse on jälkimmäisestä , niin sitä näytönlukituskoodia ei tiedä kuin edellinen omistaja.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi