Hello, why am I still not connected if I have already paid all the bills?
EDIT 2.8.2023 // edited the title to be more descriptive -draakki
Hello, why am I still not connected if I have already paid all the bills?
EDIT 2.8.2023 // edited the title to be more descriptive -draakki
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God
I recommend always paying bills through the OmaElisa application or website. In this way, the acknowledgment of paid invoices is immediately visible on Elisa, and the subscription closed due to unpaid invoices is usually opened within about 15-30 minutes. You should try restarting the phone.
If you usually pay your bills via online banking, it may take a couple of business days to log in. In this case, you should contact Elisa's customer service.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi