Otsikoitu ilmiö tapahtui sen jälkeen, kun olin ottanut B593:sta SIM-kortin virta katkaistuna ja laitettuani kortin takaisin modeemiin virta katkaistuna. Toistin muutamia kertoja SIM kortin sisään ja ulosoton tietenkin virta katkaistuna, mutta tämä ei auttanut asiaa. Tarkistin myös joka kerta, että SIM tuli laitetuksi oikein päin ja suuntaisesti koloonsa. Modeemi ei ole yhteydessä nettiin (Elisan 4G super). Alunperin otin kortin pois B593sta kokeillakseni sitä Huawei E5377 modeemissa, jonka avulla nyt olen netissä, joten vika ei liene SIM-kortissa.
Miten saan palautettua B593:n takaisin mobiililaajakaistamodeemiksi? Laitteessa ei näy olevan muuta kuin virtanappikytkin.
Sivu 1 / 1
Tedkim kirjoitti:Kokeile resetoida laite tehdasasetuksille.
Otsikoitu ilmiö tapahtui sen jälkeen, kun olin ottanut B593:sta SIM-kortin virta katkaistuna ja laitettuani kortin takaisin modeemiin virta katkaistuna. Toistin muutamia kertoja SIM kortin sisään ja ulosoton tietenkin virta katkaistuna, mutta tämä ei auttanut asiaa. Tarkistin myös joka kerta, että SIM tuli laitetuksi oikein päin ja suuntaisesti koloonsa. Modeemi ei ole yhteydessä nettiin (Elisan 4G super). Alunperin otin kortin pois B593sta kokeillakseni sitä Huawei E5377 modeemissa, jonka avulla nyt olen netissä, joten vika ei liene SIM-kortissa.
Miten saan palautettua B593:n takaisin mobiililaajakaistamodeemiksi? Laitteessa ei näy olevan muuta kuin virtanappikytkin.
http://asiakastuki.saunalahti.fi/attachment/content/B593U-pikaohje.pdf
http://esco.elisa.fi/rest/esco/blob/asiakastuki/B593s-Pikaopas.pdf
Jos ei auta , niin laiteen SIM-paikka lienee rikki. Jos takuuta on jäljellä , voit yrittää vaihtaa laitteen.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Elisalaisten sisäänkirjautuminen Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi