Tee vikailmoitus Elisalle. Jos sieltä todetaan että tukiasema on ruuhkainen ja parannusta ei tiedossa, vaihda takaisin. Jos taas on vikatilanne, asialle voi jopa jotain tapahtua. Yleensä ottaen toimivaa ei kannata vaihtaa edes halvemman hinnan perässä.
Tee vikailmoitus Elisalle. Jos sieltä todetaan että tukiasema on ruuhkainen ja parannusta ei tiedossa, vaihda takaisin. Jos taas on vikatilanne, asialle voi jopa jotain tapahtua. Yleensä ottaen toimivaa ei kannata vaihtaa edes halvemman hinnan perässä.
Juuri näin. Vikailmoitusta menemään Elisan suuntaan. Se on helpoin tapa saada asia vireille. Katveilmoitukset menee Elisan verkkosuunnitteluun ja sitä kautta sitten jossain vaiheessa tuodaan parannuksia, jos sellaisia on mahdollista tuoda.
Olenpa joskus ollut itsekin samassa tilanteessa. Elisan 4G ei toiminut edellisessä kämpässä tai sen pihamaalla lainkaan. 100-150m päässä tilanne olikin jo ihan toinen. Elisalla meni, ensimmäisestä katveilmoituksesta luettuna, parisen vuotta aikaa korjata tilanne ja silloin olikin jo muutto edessä. Toki on mahdollista, että tilanne Kalliossa on paranemassa nopeallakin aikataululla, se riippuu siitä, kuinka paljon asiasta asiakkaat ovat Elisalle valitelleet.
Paljon kiitoksia näistä neuvoista! Laitan asia vireille.