mitä täytyy tehdä kun laitteessa lukee rajoitettu palvelu?
Minulla on tämmönen ZTE MF910 -reititin joka yhtäkkiä lopetti toiminnan ja nyt siinä laitteessa lukee vain Rajoitettu palvelu. Mitä pitäis tehdä?
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Tervetuloa Palstalle ?!
Oletko käynnistänyt reitittimen uudelleen? Jos lisäilet asiakasnumerosi profiiliin, niin voidaan tarkastaa liittymän tila. 🙂
Oletko käynnistänyt reitittimen uudelleen? Jos lisäilet asiakasnumerosi profiiliin, niin voidaan tarkastaa liittymän tila. 🙂
Tuota tekee täälläkin välillä eli kun jaan nettiä puhelimesta (1 Mbit/s läppäriin) ja on muuten aika riittävä paketti käyttööni... Välillä nettiyhteyden Wlan-kuvakkeen viereen tulee jokin keltainen kolmio ja "Rajoitettu yhteys". En tiedä mistä ihmeestä tuo johtuu, mutta kun odotan aina puolisen minuuttia, palaa netti takaisin toimintaan itsestään. Tämän kanssa voi elää, koska sitä tapahtuu vain ani harvoin. En usko, että tässä on aihetta vikailmoitukseen, koska tuo nyt voi johtua verkon ruuhkastakin tai mistä tahansa vastaavasta.
hpguru kirjoitti:Minulla myös tekee tuota samaa, ja toisinaan hyvin useinkin. Yhteys on kaapelin kautta tuleva, josta langattomasti jaettu läppäriin. Muut laitteet ei tuota yhteyttä käyttä lainkaan.
Välillä nettiyhteyden Wlan-kuvakkeen viereen tulee jokin keltainen kolmio ja "Rajoitettu yhteys". En tiedä mistä ihmeestä tuo johtuu, mutta kun odotan aina puolisen minuuttia, palaa netti takaisin toimintaan itsestään. Tämän kanssa voi elää, koska sitä tapahtuu vain ani harvoin. En usko, että tässä on aihetta vikailmoitukseen, koska tuo nyt voi johtua verkon ruuhkastakin tai mistä tahansa vastaavasta.
Tuo Rajoitettu yhteys -ongelma tuntuu olevan aika kausiluontoista, sillä silloin kun se taas tauon jälkeen tulee, niin on odotettavissa sen tulevan piakkoin nyös uudemman kerran. Minulla se on jo ainakin ärsyttävää, sillä välillä joudut odottamaan vartinkin, ennen kuin yhtys aukeaa normaalisti. Ja aina kun tuo ongelma ilmenee, niin sitä on edeltänyt siis se, että yhteys on jostain syystä katkennut.
Käyttäjätaso 7
"Rajoitettu yhteys" yleensä tarkoittaa, että langaton yhteys on kunnossa, eli laite keskustelee reitittimen/modeemin kanssa nätisti, mutta modeemi ei syystä taikka toisesta saa yhteyttä ulkomaailmaan (tai yhteys on vajavainen eli bitti ei liiku).
Jos yhteys on ennen tuota katkennut, niin se varmaankin tarkoittaa, että modeemi ei ole osannut/pystynyt luomaan yhteyttä uudelleen, tai siinä yhteyden uudelleenmuodostamisessa menee X-määrä aikaa ennen kuin se on toimintakuntoinen.
Jos yhteys on ennen tuota katkennut, niin se varmaankin tarkoittaa, että modeemi ei ole osannut/pystynyt luomaan yhteyttä uudelleen, tai siinä yhteyden uudelleenmuodostamisessa menee X-määrä aikaa ennen kuin se on toimintakuntoinen.
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi