Vastauksen tähän kysymykseen jakoi visa
Katso alkuperäinen viestiNat tyyppi ei vaihdu vaikka on tilattu lisäpalvelu?
Eli siis tilasin lisäpalvelun eilen että saisin julkisen ip osoitteen eli natin vaihtuvan openiksi tai tyyppi1 mutta ei toimi vieläkään. Olen sammuttanut boksin että jos menisi sillä mutta ei ja soitin asiakaspalveluun ja sieltä sanottiin että pitäisi olla toiminnassa heti mutta ei ole. Eli mikä tässä mättää mitä pitäisi tehdä? En löytänyt boksin omista asetuksista mitään mitä vosin vaihtaa. Boksi on B593s-22
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Huaweihin pitää tehdä uusi APN ja siinä APN:n nimi pitää olla internet4
Oletus APN:ää ei pysty muistaakseni muokkaamaan ja lisäksi taisi olla niin, että mobiiliyhteyden pitää olla katkaistuna että voit tehdä APN:ään muutoksen.
Oletus APN:ää ei pysty muistaakseni muokkaamaan ja lisäksi taisi olla niin, että mobiiliyhteyden pitää olla katkaistuna että voit tehdä APN:ään muutoksen.
Eli menen apn hallinta asetuksiin ja teen uuden apn mutta mitä niihin muihin kohtiin laitan : Profiilin nimi:
APN:
Käyttäjänimi:
Salasana:
Todennus: pap chap automaattinen ei mitään ovat vaihtoehdot
APN:
Käyttäjänimi:
Salasana:
Todennus: pap chap automaattinen ei mitään ovat vaihtoehdot
Ei tartte kuin laittaa joku nimi profiilille ja APN:internet4
EDIT: voi olla, että todennus-kohta pitää olla "automaattinen" kokeilemalla selviää käykö siihen ei mitään vai vaatiiko tuon automaattisen.
EDIT: voi olla, että todennus-kohta pitää olla "automaattinen" kokeilemalla selviää käykö siihen ei mitään vai vaatiiko tuon automaattisen.
Käyttäjätaso 3
Asiakaspalvelusivu aiheeseen liittyen on osoitteessa:
http://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/mobiililaajakaista/ohje/ip-osoitteet
Lisäksi päätelaitteen asetuksista (virtual server/port forwarding/firewall) täytyy ohjata palvelusi käyttämät portit käytetylle laitteelle, muutoin laitteen NAT/palomuuri estää yhteydenotot internetistä lähiverkkosi laitteille.
http://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/mobiililaajakaista/ohje/ip-osoitteet
Lisäksi päätelaitteen asetuksista (virtual server/port forwarding/firewall) täytyy ohjata palvelusi käyttämät portit käytetylle laitteelle, muutoin laitteen NAT/palomuuri estää yhteydenotot internetistä lähiverkkosi laitteille.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi