Vastattu

Prepaid 4G-mobiililaajakaistan lataus väärään numeroon? Miten tarkistaa?

  • 25 January 2016
  • 11 kommenttia
  • 930 katselukerrat

Pistänpä tännekin oman asiani...

4g lataus menikin vahingossa lasten puheliittymän numeroon ja SAMANA päivänä ollut Nordeassa vikaa..rahat lähti, mutta mistä voisin tarkistaa ONKO todellakin puheliittymälle latautunut tuo 19,90?

Saldo kyselyllä tulee vain tietoa summasta, jonka äskettäin latasin puhelimeen!

[Siirsin omaksi keskustelukseen -Matias]
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas 25 January 2016, 15:29

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

11 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Onnistuuko se tällä?  http://prepaidinfo.saunalahti.fi/

Tai näillä ohjeilla

  • Saldotiedon saat maksutta myös tekstiviestitse lähettämällä hakusanan numeroon 18556. Hakusana: SALDO: Kuluvan kuukauden saldo. Hakusana: PAKETTI: Pakettihinnoittellun liittymän (esim. Reilu) kuluvan kuukauden käytettävissä olevat ja käytetyt pakettiminuutit.
tosta linkistä näkyy nettiliittymän saldo, ei puheliittymän...

EDIT eikä noi saldonumerot toimi????
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Laitoithan varmasti lapsen puhelinnumeron ja otit siitä luurista siihen tulleen varmennuskoodin?
Kyllä on lasten puheliittymän numero ja itsekin sen vasta nyt tajusin jälkeenpäin...Joten en edes tiedä onko tullut mitään vahvistusviestiä latauksesta, yleensä kyllä lapset kertoo jos tullut jotain viestejä saunikselta...

Ja puhelinkin on vanha, jossa ei edes 4g toimi...eikä varmasti itse liittymäkään toimi 4g..

Kyseessä siis 4g kk nettipaketin väärin lataus 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Kannattaa varmankin tarkistaa se puhelin, johon se saldo on ladattu. 🙂
Tarkistaa puhelimesta mitä???? Jos mä laitoin saldokyselyn ja vastaus on xx summa, niin mihinkäs se nettipaketti ois hävinnyt kun sitä ei ole käytetty...taasko pitää soittaa sauniksen aspaan...
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • ? Asiakaspalvelusta selviää ja jos ei vanhaa pakettia voimassa niin pitäisi näkyä em. ohjeillakin itse tarkistaen. Prepaid-paketit aktivoituu vasta kun vanha on kulunut loppuun. Jos on sattunut kömmähdys, että lataus on mennyt väärään numeroon tai tullut ladattua väärä paketti niin ne on sellaisia asioita, joita ei prepaid-liittymien itsepalveluluonteesta ja -rajoitteista johtuen pystytä korjailemaan.

    Jos haluat tuota tarkistella niin tosiaan asiakaspalvelusta saa vastauksen ja voin toki itsekin kurkata tilanteen, jos laitat minulle profiilini kautta yksityisviestinä maksutapahtuman tiedot sekä numeron, johon tuo lataus nyt olisi ollut menossa.
  • laitan viestiä, koska jos ei paketti ole latautunut niin pitäishän mun saada rahat takaisin..:)
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Hei,
  • ? laitoinkin sinulle yksityisviestinä asiasta jo selvittelyä.

    Tästä ihan yleisesti myös muille palstalaisille tietoa noihin latauksiin liittyen (samat löytyy varmasti muistakin kirjoituksista):

    - Pakettien ja saldon tarkistus tekstiviestillä erilaisella viestillä ja erilaisista numeroista, tarkemmat ohjeet asiakastukisivuilla ( http://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/prepaid )

    - Prepaid-pakettien ominaisuuksien ja hintojen vertailua tuotesivuilla ( http://saunalahti.fi/puheliittymat/prepaid-paketit )

    - Ja loppuun tärkeimpänä, että virheelliselle numerolle tehtyä latausta ei valitettavasti voida siirtää toiselle numerolle. Tästä syystä kannattaa latausvaiheessa ennen maksamista tarkistaa toiseen ja ehkä kolmanteenkin kertaan numero, jolle latausta ollaan tekemässä.
  • matiaas kirjoitti:
    Hei, @Riikka-Ilona laitoinkin sinulle yksityisviestinä asiasta jo selvittelyä.

    Tästä ihan yleisesti myös muille palstalaisille tietoa noihin latauksiin liittyen (samat löytyy varmasti muistakin kirjoituksista):

    - Pakettien ja saldon tarkistus tekstiviestillä erilaisella viestillä ja erilaisista numeroista, tarkemmat ohjeet asiakastukisivuilla (http://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/prepaid)

    - Prepaid-pakettien ominaisuuksien ja hintojen vertailua tuotesivuilla (http://saunalahti.fi/puheliittymat/prepaid-paketit)

    - Ja loppuun tärkeimpänä, että virheelliselle numerolle tehtyä latausta ei valitettavasti voida siirtää toiselle numerolle. Tästä syystä kannattaa latausvaiheessa ennen maksamista tarkistaa toiseen ja ehkä kolmanteenkin kertaan numero, jolle latausta ollaan tekemässä.

    Nuo linkit ei toimi.
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • ? Hyvä huomio! Linkkiin saakka oli perään nappautunut laittamani ) perään niin nyt korjasin ja toimii omasta viestistäni suoraan. 🙂