Haluat peruuttaa tilaus?
Perutaan sieltä mistä tilataan eli Elisalta. Foorumi hidas paikka perua, sillä täällä ei käsitellä henkilökohtaisia asioita. Liittymän mukana, jahka saapuu kotiin, on kyllä peruutusohjeet. Jos et malta odottaa, ja kaikesta päätellen Elisan asiakkuus jää, niin peruuta OmaElisassa.
Chat-palvelussa minusta ainoa tapa, koska puhelimessa kamalat jonot, surkeaa hissimusiikkia ja joka asiaan Omaguruja tyrkytetään sen sijaan että tehtäisiin mitä pyydetään esim. irtisanominen. Elisa tarjoaa jopa ihan kohtuupalvelua Chatissa puhluihin nähden.
Nyt soi Damian Ray - Find A Way (feat. RAiK) (Radio Edit).
Moikka gallee ja tervetuloa OmaYhteisöön! :)
Irtisanomisen voi hoitaa monella tapaa, mutta toki ensimmäisenä suosittelen omatoimisuutta eli OmaElisaa: https://verkkoasiointi.elisa.fi/
Jos kuitenkin haluat asian hoitaa asiakaspalvelun kautta, löydät kaikki asiakaspalvelun kanavat täältä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Meille voit toki laitella myös täältä viestiä yksityisviestinä: elisa.fi/omayhteisotiimi
Hei.
Haluat peruuttaa tilaus?
Perutaan sieltä mistä tilataan eli Elisalta. Foorumi hidas paikka perua, sillä täällä ei käsitellä henkilökohtaisia asioita. Liittymän mukana, jahka saapuu kotiin, on kyllä peruutusohjeet. Jos et malta odottaa, ja kaikesta päätellen Elisan asiakkuus jää, niin peruuta OmaElisassa.
Chat-palvelussa minusta ainoa tapa, koska puhelimessa kamalat jonot, surkeaa hissimusiikkia ja joka asiaan Omaguruja tyrkytetään sen sijaan että tehtäisiin mitä pyydetään esim. irtisanominen. Elisa tarjoaa jopa ihan kohtuupalvelua Chatissa puhluihin nähden.
Pidättäydytään mielellään asiassa, eikä omassa mielipiteessä (vaikkapa tuon jonotusmusiikin suhteen).
Moikka gallee ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Irtisanomisen voi hoitaa monella tapaa, mutta toki ensimmäisenä suosittelen omatoimisuutta eli OmaElisaa: https://verkkoasiointi.elisa.fi/ Jos kuitenkin haluat asian hoitaa asiakaspalvelun kautta, löydät kaikki asiakaspalvelun kanavat täältä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/Meille voit toki laitella myös täältä viestiä yksityisviestinä: elisa.fi/omayhteisotiimiHei.Haluat peruuttaa tilaus? Perutaan sieltä mistä tilataan eli Elisalta. Foorumi hidas paikka perua, sillä täällä ei käsitellä henkilökohtaisia asioita. Liittymän mukana, jahka saapuu kotiin, on kyllä peruutusohjeet. Jos et malta odottaa, ja kaikesta päätellen Elisan asiakkuus jää, niin peruuta OmaElisassa. Chat-palvelussa minusta ainoa tapa, koska puhelimessa kamalat jonot, surkeaa hissimusiikkia ja joka asiaan Omaguruja tyrkytetään sen sijaan että tehtäisiin mitä pyydetään esim. irtisanominen. Elisa tarjoaa jopa ihan kohtuupalvelua Chatissa puhluihin nähden.Pidättäydytään mielellään asiassa, eikä omassa mielipiteessä (vaikkapa tuon jonotusmusiikin suhteen).
Eikö Elisan jonotusmusiikista saa sanoa sanaakaan, että on hyvin ärsyttävää, etenkin jos joutuu kuuntelemaan 25 minuuttia!!! Varoitin kysyjää, jos menee soittamaan teille, koska minä kuuntelin radiota soittaessani teille 25 minuuttia ennen kuin vastattiin. Poistakaa musiikki, niin ei tarvitse arvostella!!! Enemmin kuuntelen minuutin välein hetki pieni, palvelussa on ruuhkaa. Tai jotain NEUTRAALIA musiikkia, korvia särkee kun teidän radiota kuuntelee aspassa.
Neutraali musiikki, esim. linnunlaulu, puron ääni.
Laittakaa kunnon neutraalia musiikkia sinne, niin ei olisi tarvetta avautua. Soittakaa itse asiakaspalveluunne ja kuunnelkaa särkyvää melodiaa korvillanne 25 minuuttia ja arvostelkaa kommenttejani vasta sitten!!! Kuunnelkaa miltä se radio kuulostaa puhlimen kaiuttimesta.
Ottaa korville se musiikkikattaus ja kun teillä ei jonottamatta pääse... soittopyyntöihin ei vastata... luvattiin eilen soittaa kello 17-18 vikapalvelusta, eipähän ole soitettu... Uudestaan en soita Elisalle, en soita Elisalle enää koskaan, voin kuunnella itsekin radiota.
25, 45, 100 minuuttia. Kuten nyt.
Nyt soi Refuzion - Because Of You (Radio Edit).
Eikö tilauksia(laitteet) voi perua enää omaelisassa vai pitääkö se hoitaa maksullisessa puhelinpalvelussa?
Eikö tilauksia(laitteet) voi perua enää omaelisassa vai pitääkö se hoitaa maksullisessa puhelinpalvelussa?
Tarkoitus on tehdä perumisesta aina vaikeaa, kaupan alalla joskus olleena, eli tarkoituksella esim. tarjotaan 365 päivän palautusaikoja (asiakas unohtaa, kuitti hukkuu, ei jaksa, tai ottaa tuotteen käyttöön) tai tarjotaan sittenkin lyhyempää palautusoikeutta kiireisen elämän keskelle. Joillakin voi oikeasti olla niin ettei ehdi peruuttaa, jos työrupeama on kova ja vapaa-aika Lidlissä, Verohallinnon sivuilla ja etummainen jalka kauppakeskuksessa. On tarkoituksella näin että tilattua tavaraa ei voi helposti perua, koska näin se helpommin pidetään. “En jaksa nähdä vaivaa”, “peruminen on vaikeaa”, “en varmasti soita Elisalle” tai vaikkapa “Oma vika kun tilasin”.
Elisalle jonotus maksaa ja se voi tehdä euroja laskuun. Jos haluat peruuttaa maksuttomasti, niin kokeile lukea peruutusohjeita tai juttele OmaElisassa Chat-palvelun kautta ja yritä niin.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sopimusehdot/ohje/sopimuksen-peruuttaminen/
Paras vinkki minkä voin antaa, mieti kaksi, kolme tai jopa kymmenen kertaa ennen ostosta.
Odota vaikka kuukauden ja kysy tarvitsenko tämän puhelin vai voisiko sillä vanhalla mennä vielä ainakin vuoden? Monesti uusi puhelin muuttuu normaaliksi jo kuukauden kuluttua.
Nyt soi Eslix - Need To Go (Extended Version).
Toivottavasti saat tilauksen peruttua!
Eiköhän tuollaisen viestin tarkoitus ole vähän “vinoilla”
Kun viestissä ei ole edes tietoja:
- Kuka ?
- Mitä ?
- Häh ?
Niin viestit voisi ylläpiton toimesta vain yksinkertaisesti poistaa !
T: Tuokki
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi