Kysymys

puhepaketin tilaus!!!!

  • 10 March 2014
  • 8 kommenttia
  • 2987 katselukerrat

Puhepaketin voimassaoloaika on päättynyt. Voit tilata uuden paketin lähettämällä viestin PUHE numeroon 15020. Terveisin Saunalahti. PUHE lähetin Ton. Ja tuli vahvistus viesti.. Sinulle on nyt aktivoitu 31 vuorokaudeksi (6,90 EUR) puhepaketti sisältäen puhelut Kolumbuksen, Saunalahden ja Elisan matkapuhelinliittymiin kotimaassa. Paketti päättyy 08.04.2014. Saat tekstiviestin paketin päättymistä seuraavana aamuna. Kiitos tilauksesta.
Terveisin Saunalahti.
Ja nyt väitätte että en ole tilannut mitään!!!!!!!!!! *****aa asiakaspalvelua!!!! Ei kannata hommaa Saunalahti prepaid liittymää!!!! Pitää laittaa kuluttajavirastoon valitus ja sana kiertämään sosiaaliseen mediaan. Huono julkisuus aina hyväksi yrityksille. ?? Periaate kysymys!!! Tämä ei jää tähän!

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

8 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Viestististäsi saa sen käsityksen, että olet ollut yhteydessä Saunalahden aspaan. Mitä sieltä tarkalleen ottaen sanottiin. Lisäksi tulee mieleeni että ei kai sinulla vain ole Latausliittymä Norppa, tai Norppa+ -liittymää. Niihin on ainakin aikasemmin tullut vähän vastaavanlaista viestiä, mutta niihin ei kuitenkaan saa tuota puhepakettia tilattua. Mikäli sinulla on normaali ei-sopimuksellinen prepaid, niin kannattaa ehdottomasti selvittää asiaa tarkemmin.
Normi prepaid liittymä.. Ollu jo vuosia. Ja jos ei ole Puh.aikaa niin ei saa tilattua mitään. Tulee ilmoitus että liittymällä ei tarpeeksi rahaa.. Tässä tapauksessa tuli normaali vahvistus että kiitos tilauksesta. Asiakaspalvelu väittää että en ole tilannut mitään ja että minulla ei ole ollut Puh.aikaa. Että sieltä voi tulla vahvistus viesti vaikka en saisi mitään :D:D:D. Eihän tuo voi olla mahdollista kun kyseessä on maksullinen palvelu.. Ja nyt olen kulutellut viimeisiä puheaikoja soittelemalla asiakaspalveluun missä ei vastata koskaan kun jonotus ajat on liian pitkiä. Ei ole aikaa/kiinnostusta maksaa lisää asiassa missä olen oikeassa.
Käyttäjätaso 3
Joku Saunalahden edustaja toivottavasti näkee pian tämän viestisi ja katsoo tarkemmin mistä on kyse. Olen kyllä samaa mieltä siitä, että mikäli jotain tilaa ja tulee vahvistusviesti, niin silloin on palvelun oltava käytössä ja mikäli sieltä aspan sanojen mukaan saattaa tulla vahvistusviesti, vaikka ei palvelu kytkeytyisikään niin silloin Saunalahti on mielestäni korvausvastuussa. 

Olethan ariimmoinen tietoinen että mikäli soitat tuohon yleiseen 010 alkuiseen asiakaspalvelunumeroon, niin siihen ei tuo kyseinen puhepaketti auta, koska menee normaalin puhelumaksun mukaan? Lisäksi mikäli sinulla on tunnukset Twitteriin ja/tai Facebookiin, niin kannattaa kysellä asiaa myös sieltä.
OK.. Kiitos! Tiedoista.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
ariimmonen kirjoitti:
Puhepaketin voimassaoloaika on päättynyt. Voit tilata uuden paketin lähettämällä viestin PUHE numeroon 15020. Terveisin Saunalahti. PUHE lähetin Ton. Ja tuli vahvistus viesti.. Sinulle on nyt aktivoitu 31 vuorokaudeksi (6,90 EUR) puhepaketti sisältäen puhelut Kolumbuksen, Saunalahden ja Elisan matkapuhelinliittymiin kotimaassa. Paketti päättyy 08.04.2014. Saat tekstiviestin paketin päättymistä seuraavana aamuna. Kiitos tilauksesta.
Terveisin Saunalahti.
Ja nyt väitätte että en ole tilannut mitään!!!!!!!!!! *****aa asiakaspalvelua!!!! Ei kannata hommaa Saunalahti prepaid liittymää!!!! Pitää laittaa kuluttajavirastoon valitus ja sana kiertämään sosiaaliseen mediaan. Huono julkisuus aina hyväksi yrityksille. ?? Periaate kysymys!!! Tämä ei jää tähän!
Tässä on taas malliesimerkki, miten ei pidä kirjoittaa. Kunnon kirjoituksesta selviä helposti käytettävä liittymä ja/tai laitteisto tarvittavalta osin, mitä on tehnyt, mikä oli ongelma ja mitä on tehnyt ongelman selvittämiseksi. Jos täytyy käyttää tähtiä joissain sanoissa, kannattaa suoraan jättää ne sanat pois. Asiallisuus on valttia.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tervetuloa Palstalle ariimmonen! Lisäätkö liittymänumerosi asiakastietoihisi (ei näy muille) tai lähetätkö minulle yksityisviestiä, niin tarkastetaan, mikä puhepaketin tilanne on? 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

_JMT_ kirjoitti:
mikäli soitat tuohon yleiseen 010 alkuiseen asiakaspalvelunumeroon, niin siihen ei tuo kyseinen puhepaketti auta, koska menee normaalin puhelumaksun mukaan?

Yksikään 010-numero ei koskaan ole normaalihintainen, vaan 010, 020, 029, 030 ja 075 numeroissa on aina jokin poikkeavuus normaaliin puhelinnumeroon nähden. Kuten juuri tuo mainitsemasi seikka, ettei se kuulu puhepakettiin (ei Elisan ja Saunalahden matkapuhelinten välisten puheluiden pakettiin eikä edes kotimaanpuheluiden pakettiin).
Käyttäjätaso 3
irritus kirjoitti:

_JMT_ kirjoitti:
mikäli soitat tuohon yleiseen 010 alkuiseen asiakaspalvelunumeroon, niin siihen ei tuo kyseinen puhepaketti auta, koska menee normaalin puhelumaksun mukaan?

Yksikään 010-numero ei koskaan ole normaalihintainen, vaan 010, 020, 029, 030 ja 075 numeroissa on aina jokin poikkeavuus normaaliin puhelinnumeroon nähden. Kuten juuri tuo mainitsemasi seikka, ettei se kuulu puhepakettiin (ei Elisan ja Saunalahden matkapuhelinten välisiin puheluihin eikä mihinkään muuhunkaan pakettiin).

Nimenomaan tarkoitin tuota, että mikäli soitta Saunalahden/Elisan aspaan nykyisin, niin ei mene mistään Elisa verkon osuuksista, kuten esim. tikka+ liittymässä on se 3000min Elisa/Saunalahti/Kolumbus suuntiin puhetta per kuukausi.

Eli kuten annoit ymmärtää niin ei kuulu muihinkaan puhepaketteihin, vaan menee asiakkaan liittymätyypin mukaisesti normaalin puheluhinnoittelun mukaan. Eli selvennyksenä vielä, niin mikäli asiakkaan minuuttihinnoittelu on esim. 0,09€/min, niin tällöin esim. 10min puhelu kyseisiin Elisan/Saunalahden aspa numeroihin maksaa 0,09€*10min=0,90€.

Ei sitä turhaan sanota, että pienistä puroista kasvaa suuri virta 😃