Nyt sain kaikilta laitteilta F-Securen ilmoituksen että "Tilaus vanhentunut". OmaElisan sopimus kertoo, että "Tilaus voimassa toistaiseksi ", kuten pitääkin olla.
Miksi palvelu katkeaa ( Tilaus vanhenee ) yhtäkkiä ? Elisan laskutus toiminee voimassaolevan sopimuksen mukaan jatkossakin, mutta kuinkas palvelun saa laitteilla toimimaan edelleen ??
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Make-H
Lopussa kiitos seisoo, ainakin toistaiseksi.
Asensin ohjeiden mukaan juuri äsken ties monennenko kerran Turvapaketin kännylleni. Lopputulos entinen. Avain ongelmaan löytyi siten, että Tilaus vanhentunut-ikkunan alaosassa olevassa valikossa on Tilaa-kenttä. Sen takaa löytyi kenttä, jossa pystyy antamaan tilauskoodin. Ja wot ; syöttämällä asennuksen yhteydessä saadun tilauskoodin tuota kautta NÄYTTÄISI KAIKKI OLEVAN NYT KUNNOSSA. Saas nähdä tuliko pysyvä korjaus vai uusiutuuko jossakin vaiheessa.
Eli summa summarum ; Tilauskoodi piti sittenkin antaa vielä erikseen, mutta pönttöpää asennus-prosessi ei sitä kysynyt eikä ohjannut mitenkään kuvaamalleni polulle sitä antamaan.
Olisiko Sihteerikkösen ongelma samaa tyyppiä eli jotakin kautta pitäisi Hänelle saada tilauskoodi ujutettua. Tämä on vain arvaus.
Katso alkuperäinen viesti
Asensin ohjeiden mukaan juuri äsken ties monennenko kerran Turvapaketin kännylleni. Lopputulos entinen. Avain ongelmaan löytyi siten, että Tilaus vanhentunut-ikkunan alaosassa olevassa valikossa on Tilaa-kenttä. Sen takaa löytyi kenttä, jossa pystyy antamaan tilauskoodin. Ja wot ; syöttämällä asennuksen yhteydessä saadun tilauskoodin tuota kautta NÄYTTÄISI KAIKKI OLEVAN NYT KUNNOSSA. Saas nähdä tuliko pysyvä korjaus vai uusiutuuko jossakin vaiheessa.
Eli summa summarum ; Tilauskoodi piti sittenkin antaa vielä erikseen, mutta pönttöpää asennus-prosessi ei sitä kysynyt eikä ohjannut mitenkään kuvaamalleni polulle sitä antamaan.
Olisiko Sihteerikkösen ongelma samaa tyyppiä eli jotakin kautta pitäisi Hänelle saada tilauskoodi ujutettua. Tämä on vain arvaus.