Vastattu

Zyxelin uutisoitu haavoittuvuus

  • 29 June 2021
  • 1 kommentti
  • 104 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +1

Onko syytä tehdä toimenpiteitä modeemille/ reitittimelle uutisoidun Zyxelin haavoittuvuuden vuoksi. Uutisen mukaan ollut tilanne päällä jo 22.06 asti

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi tonde88 29 June 2021, 12:40

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Haavoittuvuus koskee vain yrityksille suunnattuja laitteita. Ei koske Elisan myymiä kuluttajalaitteita.