Onko syytä tehdä toimenpiteitä modeemille/ reitittimelle uutisoidun Zyxelin haavoittuvuuden vuoksi. Uutisen mukaan ollut tilanne päällä jo 22.06 asti
Vastaus
Zyxelin uutisoitu haavoittuvuus
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi tonde88
Haavoittuvuus koskee vain yrityksille suunnattuja laitteita. Ei koske Elisan myymiä kuluttajalaitteita.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
