Vastattu

Elisa laitteet maksu ja liittymä

  • 16 October 2017
  • 11 kommenttia
  • 1021 katselukerrat

Tilasin vahinkossa loppulaskun aika kalliista läppäristä ja en sitä pysty maksamaan. Sulkeutuuko nyt sit liittymänikin vaikka sen olen maksanut.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi eBin 17 October 2017, 12:01

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

11 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19
soitto asiakaspalveluun antaa nopeamman varmemman vastauksen. ja voi vaihtoehdoista keskustella.
En kyllä kehtaa soitella
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16
Kotimaisten murteiden ristipaineessa en ole varma, onko kirjoittajalla kyseessä uskalluksen puute vai yleinen jaksaminen ts. viitsiminen (kulujen välttämiseksi). Kannattaisi silti ottaa yhteyttä aspaan ja sopia asiasta tavalla tai toisella. Kuvittelisin, että nykyaikana voitaisiin muokata kertamaksusta uudelleen osamaksusopimus.
Sen tiedän että sitä ei saa enää takaisin osamaksuksi.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16
Eihän luottotietojaan kannata läppärin vuoksi menettää. Voitko vielä palauttaa koko pa-kan ja tilata sitten laitteen uudelleen osamaksulla? Siinä taas nähtäisiiin korporaation käytännönläheisyys. Mitään lainasopimuksia ei kannata kolmannen osapuolen kanssa tehdä, koska nuo operaattorisopimukset ovat käytännössä korottomia toisin kuin pikavipit ja pankkilaina.
Luottotiedot on jo mennyt 10vuotta sitten. Ja en kyllä pysty palauttamaan tätä kun meni jo laskusta eräpäivä. Mietityttää tuo liittymä vaan etteivät sitä sulje kun nunero ollut mulla vuosia ja on tärkee.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16
Kysymys: oletko ostanut tuotteen viimeisen kahden viikon aikana, jolloin voisit sen palauttaa. Eräpäivä ei ole tässä merkittävä. Operaattorin edustaja osaa kertoa sinulle vastauksen alkuperäiseen kysymykseesi. Me muut voimme ainostaan heitellä arvauksia. Älä pitkitä asiaa liiaksi.

Uskon silti, ettei operaattori voi sinulta numeroa viedä. Saathan sen siirrettyä toiselle operaattorille (voivat vaatia tosin vakuusmaksun) tai jatkossa siirtää sen elisan latausliittymätyypiksi. Siinä tosin menetetään joitakin laskutusliittymän ominaisuuksia, eikä sitä voi tehdä suoraan laskutusliittymästä. Näin toimii näppärä ja aina joustava elisa.
On siitä jo aikaa puolovuotta kun ostin läppärin.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +15
Sen tiedän että sitä ei saa enää takaisin osamaksuksi.

Eiköhän se elisankin intresseissä ole saada rahansa, joten luulisi jokin maksusopimus onnistuvan soittamalla. Pelkkä maksamatta jättäminen kuitenkin kaikista huonoin vaihtoehto.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16
No, sitten etämyynnin 14 vuorokauden palautusoikeus ei ole enää vaihtoehto. Jos nyt ymmärsin kirjoituksesi oikein teit epähuomiossa tai vahingossa netissä maksusuunnitelmasi muutoksen ts. tilasit elisan verkkoasioinnissa loppulaskun. Tuskin kumpikaan osapuoli haluaa, että asiakassuhteenne kärsii tapauksesta vuoksi.

En tiedä syytä, miksi olet haluton hoitamaan asiaasi puhelimitse (eikä se kuulu minulle). Ehkä kannattaisi kirjoittaa ymmärrettävällä suomenkielellä elisan maksuvalvontaan tms. Kertoa tilanne ja esittää heille ratkaisuehdotus. Edelleen ihmettelen, miksi loppulaskua ei voisi muuttaa takaisin kuukausimaksusopimukseksi. Toivottavasti olet lisännyt asiakasnumerosi profiilitietoihisi, jotta edes @palstatiimi voisi nähdä tietosi ja auttaa eteenpäin. Kirjoittelu tällä palstalla ei varsinaisesti edistä asiaa..
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Hei Janiboy69, ja tervetuloa Palstalle! Tuosta kannattaa olla yhteydessä luotonhallintaan numeroon 010 190250 (pvm / mpm, 9-15 arkisin), tai laittaa heille viesti OmaElisan "asiakaspalvelu"-välilehden kautta.