Elisan liittymistä saatava S-bonus on huijausta!

  • 6 April 2017
  • 7 kommenttia
  • 15181 katselukerrat

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +7
Tossa kun kävin Elisan liikkeestä ja halusin ilmoittaa S-etukorttini numeron että saisin bonusta. Myyjä sanoi että mun Saunalahti mobiililaajaista 4G Super liittymästä ei saa bonusta mutta Saunalahti huoleton liittymästä saa. Niin se kirjoitti bonukorttini numeron ylös. Mutta kun katsoin laskua niin siellä on merkintä Tuote kerryyttää S-ryhmän bonusta 0.00. Nyt haiskahtaa kusetus tuossa bonus-systeemissä ku muka pitää maksaa täysi hinta että se kerryyttäisi bonusta. Ois parempi että bonusta saisi kans vaikka on alennettu hinta. Elisaa taitaa kiinnostaa vain raha, asiakkaista ei välitetä ollenkaan. Mutta kyllä ahneudelle voi jossain vaiheessa käydä tosi ohrasesti kuten se sanonta kuuluu.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26
Myyjä sanoi että mun Saunalahti mobiililaajaista 4G Super liittymästä ei saa bonusta mutta Saunalahti huoleton liittymästä saa.

Vanhemmista Saunalahti 4G -liittymistä ei välttämättä kerry S-Bonusta. Tämä tieto oli kerrottuna myös Elisan verkkokaupassa. Meikäläisellä on semmoinen kutina, että myös tuolloin tarjolla oli puhe- ja mobiililaajakaistaliittymiä, jotka kerryttivät S-Bonusta.

Tälläkin hetkellä myynnissä olevat Huoleton 4G EU -puheliittymät ja kuukausimaksulliset 4G -mobiililaajakaistat kerryttävät S-Bonusta. Muut liittymät ja mobiililaajakaistassa päivämaksulla olevat versiot eivät kerrytä S-Bonusta.

Ainahan voit vaihtaa liittymätyypin sellaiseksi, josta S-Bonusta kertyy. 4G/4G EU ja 4G/4G Super (max. 100Mbit/s) -liittymät ovat tällä hetkellä tarjouksessa, eikä niistä tarvitse maksaa täyttä hintaa.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Laskulla näkyy tuo "Tuote kerryttää S-ryhmän bonusta" nollahintaisena, kun kyse on vain "alisopimuksesta", joka täytyy liittymällä olla että bonukset kertyy. Tuon perusteella liittymästäsi siis bonuksia saa kyllä. 🙂 Ne bonukset eivät siis laskulla näy ollenkaan vaan ne tulee tarkistella S-ryhmän bonustiedotteelta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tossa kun kävin Elisan liikkeestä ja halusin ilmoittaa S-etukorttini numeron että saisin bonusta. Myyjä sanoi että mun Saunalahti mobiililaajaista 4G Super liittymästä ei saa bonusta mutta Saunalahti huoleton liittymästä saa. Niin se kirjoitti bonukorttini numeron ylös. Mutta kun katsoin laskua niin siellä on merkintä Tuote kerryyttää S-ryhmän bonusta 0.00. Nyt haiskahtaa kusetus tuossa bonus-systeemissä ku muka pitää maksaa täysi hinta että se kerryyttäisi bonusta. Ois parempi että bonusta saisi kans vaikka on alennettu hinta. Elisaa taitaa kiinnostaa vain raha, asiakkaista ei välitetä ollenkaan. Mutta kyllä ahneudelle voi jossain vaiheessa käydä tosi ohrasesti kuten se sanonta kuuluu.

Selvennetääs nyt asioita ennen kun menee ihan puurot ja vellit sekaisin 🙂
Et voi seurata kertyvän bonuksen määrää Saunalahden laskuista. Sitä voit seurata S-Ryhmän omasta mobiilisovelluksesta esimerkiksi tai muuta kautta bonuslaskelmaltasi.
Rivi siinä laskulla (vaikka siellä nollat lukeekin perässä) tarkoittaa vaan sitä, että tuote on ylipäätään nyt sellainen että olet oikeutettu siitä saamaan bonusta. Emme voisi mitenkään ilmoittaa laskulla maksettavan bonuksen määrään, sillä sehän riippuu täysin muista S-ryhmän ostoistasi jne. sekä mikäli laskua ei maksa eräpäivään mennessä niin bonuksia ei saa ollenkaan.

Eli ei hätää, ei ole sinua huijattu. 🙂

Ei ole pakko maksaa täyttä hintaa liittymästä, jotta siitä saisi bonukset, mutta on olemassa kyllä ennaltasovitut etuhinnat mistä niitä saa ja mistä ei. Jos liittymällä on joku erikoisetuhinta niin siitä ei bonuksia ropise. Säännöt on samat kaikille tuon suhteen. 🙂
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +6
Olen tähän asti saanut S-bonusta liittymästäni, mutta helmikuussa 2017 eräpäivänä maksetusta laskusta bonusta ei tullut. Kysyin tätä S-ryhmästä, mutta siellä ei osattu vastata.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Hmm, no tuota melkein voisi tutkita tarkemmin:)
Pistätkö sun asiakasnumeron yksityisviestillä tuonne: elisa.to/viestipalstatiimille niin kurkataan tilanne

Bonukset ajetaan meiltä S-ryhmälle kerran kuussa, jos sun laskun maksupäivä on juurikin tuohon ajankohtaan nähden niin, että se ei ehdi tuohon kuukausiajoon niin sitten sinulle maksetaan ensi kuussa kahden kuun bonukset. 🙂
Näinkin voi käydä. Mutta laskutuksemme pääsee kyllä katsomaan onko bonusta maksettu niin voimme tuota selvitellä!
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +7
Okei, noin se siis menee. Mut mun mielest tota pitää selkeyttää miten S-bonuksia saa. Se on sekava ja kaikkea ei ole kerrottu. Ja miksi ette voisi laittaa kohtaan Tuote kerryyttää S-ryhmän bonusta voisi laittaa se paljonko liittymä maksaa yhteensä? Esim. mun Saunalahti huoleton liittymän kuukausimaksu on 26.90 € niin tuo summa merkattais siihen et ton summan se kerryytti bonusta. Onhan S-ryhmän kaupoiskin merkitty kuittiin kun käytät S-etukorttia bonukseen kirjattu (joku summa). Samoin bonustapahtumissa lukee montako € oot käyttäny johonkin S-ryhmän omaan kaupaan. Tässä olisi kehitysehdotus liittyen tohon laskun merkitsemiseen.

Ja toinen minkä haluisin tietää on et miks mun Saunalahti mobiililaajakaista 4G Super ei voi kerryyttää bonusta vaikka kyllä sen pitäisi kerryyttää?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Okei, noin se siis menee. Mut mun mielest tota pitää selkeyttää miten S-bonuksia saa. Se on sekava ja kaikkea ei ole kerrottu. Ja miksi ette voisi laittaa kohtaan Tuote kerryyttää S-ryhmän bonusta voisi laittaa se paljonko liittymä maksaa yhteensä? Esim. mun Saunalahti huoleton liittymän kuukausimaksu on 26.90 € niin tuo summa merkattais siihen et ton summan se kerryytti bonusta. Onhan S-ryhmän kaupoiskin merkitty kuittiin kun käytät S-etukorttia bonukseen kirjattu (joku summa). Samoin bonustapahtumissa lukee montako € oot käyttäny johonkin S-ryhmän omaan kaupaan. Tässä olisi kehitysehdotus liittyen tohon laskun merkitsemiseen.

Ja toinen minkä haluisin tietää on et miks mun Saunalahti mobiililaajakaista 4G Super ei voi kerryyttää bonusta vaikka kyllä sen pitäisi kerryyttää?


Sitä ei voi pistää laskuun, sillä niinkun kerroin niin bonusta EI makseta jos lasku maksetaan päivänkin eräpäivän jälkeen. Emme voi siis laskua lähettäessämme tietää, maksetaanko lasku ajoissa. Bonuksien määrään vaikuttaa myös muut ostosi. Niihin tietoihin meillä ei ole pääsyä ja näin ollen emme voi laskulla kertyvän bonuksen määrää kertoa. Kuitti on hieman eri asia kuin lasku. Kuitti on tosite jo tehdystä maksusta. Bonuksia voi seurata suoraa S-ryhmältä, esim. näppärällä mobiilisovelluksella.
Bonus kertyy kuukausimaksun summasta (esim. palvelunumero soitot ei kerrytä bonusta) joten tiedät aina oletuksena mikä summa meillä sinulta bonusta kerryttää.

Veikkaisin, että sinulla on sellainen etuhinta, joka ei kerrytä bonusta.
Elisan nettisivuilla on selkeästi nähtävillä mitkä liittymät kerryttää bonusta. Sen tunnistaa bonuskortin kuvasta: https://elisa.fi/kauppa/#!/matkapuhelinliittymat
Mikäli sinulla on tuolta (mobiililaajakaistat- osiosta) löytyvä liittymä, tuolla mainitulla hinnalla ja et silti saa bonuksia niin laitahan meille ykstyisviestiä: elisa.to/viestipalstatiimille