Vastattu

Liittymän päivittäminen?

  • 22 tammikuu 2019
  • 4 kommenttia
  • 581 katselukerrat

Päivitin liittymäni, mutta se ei ole vielä vaihtunut. Kuinka kauan liittymän päivitys kestää? Olen lähdossä Ruotsiin torstaina ja päivitin liittymäni matkaa varten.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 22 tammikuu 2019, 14:46


Yleensä tuo liittymätyyppin vaihto ajastuu seuraavaksi yöksi, ellei sitä sitten erikseen määrittele myöhemmäksi tapahtumaan 🙂 Mikäli heität profiiliisi asiakasnumeron sille varattuun kenttään niin voidaan vilkaista tilannetta tarkemmin :)Kiitos, nyt on profiilin tiedot päivitetty.


Kiitos 🙂 Tarkistin tilannetta ja nyt näyttäisi siltä että tarvitaan ihan puhelulla tai muuten liittymän sopijalta yhteydenotto että saadaan toi muutos varmistettua tapahtumaan ajallaan. Yhteystiedot löytyy täältä :)
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Jos olet päivittänyt liittymätyyppiä, niin sen pitäisi vaihtua suunnilleen heti. Ainaki mulla vaihtui, mitä olen itse viimeksi Elisa liittymää käyttänyt eli tuliko tuliko puhelimeen viestiä yms...? Oletko sammuttanut puhelimen eli saa uudet asetukset?

Ja voithan kysyä OmaElisan chatin kautta asiaa
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Yleensä tuo liittymätyyppin vaihto ajastuu seuraavaksi yöksi, ellei sitä sitten erikseen määrittele myöhemmäksi tapahtumaan 🙂 Mikäli heität profiiliisi asiakasnumeron sille varattuun kenttään niin voidaan vilkaista tilannetta tarkemmin 🙂
Yleensä tuo liittymätyyppin vaihto ajastuu seuraavaksi yöksi, ellei sitä sitten erikseen määrittele myöhemmäksi tapahtumaan 🙂 Mikäli heität profiiliisi asiakasnumeron sille varattuun kenttään niin voidaan vilkaista tilannetta tarkemmin :)
Kiitos, nyt on profiilin tiedot päivitetty.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Yleensä tuo liittymätyyppin vaihto ajastuu seuraavaksi yöksi, ellei sitä sitten erikseen määrittele myöhemmäksi tapahtumaan 🙂 Mikäli heität profiiliisi asiakasnumeron sille varattuun kenttään niin voidaan vilkaista tilannetta tarkemmin :)Kiitos, nyt on profiilin tiedot päivitetty.


Kiitos 🙂 Tarkistin tilannetta ja nyt näyttäisi siltä että tarvitaan ihan puhelulla tai muuten liittymän sopijalta yhteydenotto että saadaan toi muutos varmistettua tapahtumaan ajallaan. Yhteystiedot löytyy täältä :)

Osallistu keskusteluun