Edit/ Poistettu kuvat niiden sisältämistä henkilötiedoista johtuen.
Olen täyttänyt puhelinlaskuni kahden kuukauden ajan. Miksi puhelinlaskua ei ole hyvitetty tässä kuussa?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God
Jos yhden ja saman laskun maksaa kahdesti, pitäisi seuraavaan laskuun tulla hyvitys ylimääräisestä maksusuorituksesta. Näin on ollut ainakin aiemmin.
Jos näin ei ole käynyt, yhteys Elisan asiakaspalveluun kuten
Tänne ei myöskään kannata koskaan laittaa kuvia esim. omasta verkkopankista tai julkaista mitään omia henkilökohtaisia tietoja (nimeä, osoitetta, puhelinnumeroa, sähköpostia, asiakasnumeroa tms.). Tätä julkista aluetta voi lukea kuka tahansa.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

