Vastattu

Olen täyttänyt puhelinlaskuni kahden kuukauden ajan. Miksi puhelinlaskua ei ole hyvitetty tässä kuussa?

  • 9 June 2021
  • 3 kommenttia
  • 101 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen
  • 0 kommenttia



Edit/ Poistettu kuvat niiden sisältämistä henkilötiedoista johtuen.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 9 June 2021, 13:00

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Hei wj928,


Ota yhteyttä elisan asiakaspalveluun. Et saa asiaasi hoidettua tällä kaikille avoimella keskustelupalstalla. Itselleni jäi epäselväksi, mitä oikein haet tällä viestillä. Mainostatko täällä vain liitekuvan annoksia?

 

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26

Jos yhden ja saman laskun maksaa kahdesti, pitäisi seuraavaan laskuun tulla hyvitys ylimääräisestä maksusuorituksesta. Näin on ollut ainakin aiemmin.

 

Jos näin ei ole käynyt, yhteys Elisan asiakaspalveluun kuten @LeonM tuossa ohjeisti. Tämä on julkinen keskustelualue ja täällä ei käsitellä mitään henkilökohtaisia asioita, kuten laskutukseen tai liittymäsopimuksiin liittyviä asioita. Voit toki laittaa yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle, joka on osa Elisan asiakaspalvelua ja saat sitä kautta asian hoitoon myös.

 

Tänne ei myöskään kannata koskaan laittaa kuvia esim. omasta verkkopankista tai julkaista mitään omia henkilökohtaisia tietoja (nimeä, osoitetta, puhelinnumeroa, sähköpostia, asiakasnumeroa tms.). Tätä julkista aluetta voi lukea kuka tahansa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Edellä tulikin jo hyviä ohjeita, eikun asiakaspalvelun puheille vaan! :slight_smile:  Kuvat jouduin valitettavasti poistamaan, johtuen niiden sisältämistä henkilötiedoista.