Vastattu

Netflix ei käynnisty


Tähän asti Elisa Viihteen Netflix-sovellus on toiminut hyvin, tänään se ei enää käynnisty ollenkaan. Kun käynnistän sovelluksen, ruudun alalaidassa välkkyy teksti “Tarkistetaan sovellusta”, ja hetken jälkeen näkymä palaa takaisin Viihteen päävalikkoon. Onko Elisan päässä jokin ongelma vai minun laitteessani?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi PuujalKavidzi 17 July 2020, 09:18

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

13 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Minulla oli tuo sama ongelma ja digiboksin tehdasasetusten palautuksella se korjaantui.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Kuten Arska mainitsi, tehdasasetusten palautus on hyvä apu. Toinen temppu joka useimmiten erilaisissa ohjelmakirjastojen aukeamisongelmissa auttaa, on digiboksin sisäisen muistin alustus. Ohjeet näihin toimenpiteisiin löytyy täältä.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Olitko @PuujalKavidzi saanut asian näillä ohjeilla ratkaistua? :)

Kiitos viesteistä! Irrotin laitteesta hetkeksi virtajohdon jonka jälkeen alkoi toimia!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Olis kiva ku olis joku countteri mistä näkis paljonko noita asetuksien tehdaspalautuksia tehdään :D

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1

Olis kiva ku olis joku countteri mistä näkis paljonko noita asetuksien tehdaspalautuksia tehdään :D


Kieltämättä näitä renkutetaan ihan huolella toimenpiteenä, vaikka toisinaan riittääkin tuo johdon tuulettaminen. Tietysti otanta vähän vääristää, kun eivät ne ihmiset raportoi asioista, joilla digiboksi toimii vuosia kuin junan vessa :P Suhteellinen osuus koko käyttäjäkunnasta kuitenkin pieni :P Toisaalta tuntuu olevan aika yleistä nettilaitteissa ylipäätään, että ihan kaikki ei aina toimi kuin Strömsössä.​​​​

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +15

 

Toisaalta tuntuu olevan aika yleistä nettilaitteissa ylipäätään, että ihan kaikki ei aina toimi kuin Strömsössä.​​​​

 

Asun sen verran lähellä oikeaa Strömsö:ä ja varmaan sen vuoksi ei nettilaitteiden kanssa ole ongelmia. :thinking:

Toisaalta, en käytä operaattorien välittämiä laitteita muutakuin pakon edessä (esim CISCO kamo, sekin siltaavana ainoastaan). Voi ongelmattomuus johtua tästäkin

Tämä (tai vastaava) ongelma NF kanssa on edelleen olemassa uusimman päivityksen jälkeenkin. NF siis toimii aina päivän-pari  ehkä kolme (NG7700) ja sen jälkeen vasta ivo-buutin jälkeen. Heittää ulos jaksoa ladattaessa.  Tämäkin olisi varsin kiva saada korjattua muutoinkin kuin premiumiin siirtymällä ja lisää maksamalla ;-)

Käyttäjätaso 5

Tämä (tai vastaava) ongelma NF kanssa on edelleen olemassa uusimman päivityksen jälkeenkin. NF siis toimii aina päivän-pari  ehkä kolme (NG7700) ja sen jälkeen vasta ivo-buutin jälkeen. Heittää ulos jaksoa ladattaessa.  Tämäkin olisi varsin kiva saada korjattua muutoinkin kuin premiumiin siirtymällä ja lisää maksamalla ;-)

Moi @pheiskanen ja tervetuloa OmaYhteisön joukkoon iloiseen :) Eihän tuo Netflixin osalta kovin mutkattomalta Viihdekokemukselta kuulosta. Nyt kun noita kaikkia temppuja on kokeiltu ja ne parhaimmillaan tarjoavat vain väliaikaisen ratkaisun, niin on meillä muitakin vaihtoehtoja digiboksin uusimiseen kuin Premiumiin päivittäminen, niin nappaatko tuon osalta meille moderaattoreille. yksityisviestiä

Meillä sama ongelma. Tarkoitus oli pitkästä aikaa ottaa taas Netflix käyttöön, mutta eipäs onnistukaan kun koko Netflixiin ei edes pääse. Sekä reitittimestä että Viihteen boxista on irrotettu johtoja, mutta samoja vikakoodeja pukkaa: nw-2-5 ja nw-4-8-2 (Netflixin "tarkista verkko" valikosta).

Buuttausta boxille ei haluaisi tehdä viime aikojen ongelmien takia. Pelkään että taas menetetään koko Viihde päivien ajaksi.

Käyttäjätaso 5

Meillä sama ongelma. Tarkoitus oli pitkästä aikaa ottaa taas Netflix käyttöön, mutta eipäs onnistukaan kun koko Netflixiin ei edes pääse. Sekä reitittimestä että Viihteen boxista on irrotettu johtoja, mutta samoja vikakoodeja pukkaa: nw-2-5 ja nw-4-8-2 (Netflixin "tarkista verkko" valikosta).

Buuttausta boxille ei haluaisi tehdä viime aikojen ongelmien takia. Pelkään että taas menetetään koko Viihde päivien ajaksi.

Hei @Hesasta ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Ikävä kuulla, että ongelmaa on tullut vastaan. Suosittelen digiboksille kokeilemaan ensimmäisenä tuota tehdasasetusten palauttamista mikä on testatusti turvallista taas Viihdeboksille tuon yleisen vian korjauksen jälkeen. Tuohon temppuun ohjeet löytyvät tältä sivulta: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/

 

Jos et tuohon toimeen heti kättelyssä halua ryhtyä niin yksi kokeilu on laitteen sisäisen muistin alustus joka tyhjentää noiden sovellusten (kuten Netflixin) tiedot, jonka jälkeen ne avautuvat parhaansa mukaan puhtaalta pöydältä. 🛠

Tein ensin tuon sisäisen muistin alustuksen, ei auttanut. Sitten tehdasasetukset uusiksi, ei auttanut. Virhekoodin tyyppi kyllä muuttui: tvg-st-142

Toivotonta 😫

Käyttäjätaso 5

Tein ensin tuon sisäisen muistin alustuksen, ei auttanut. Sitten tehdasasetukset uusiksi, ei auttanut. Virhekoodin tyyppi kyllä muuttui: tvg-st-142

Toivotonta 😫

Ohhoh. Kuulostaapa nyt ikävältä.😞 Onko käytössä Viihteen digiboksista mikä malli (selviää pohjasta): N7700, N7800 vai N7950?