"Vuokraus epäonnistui, yritä myöhemmin uudelleen"

  • 21 March 2020
  • 5 kommenttia
  • 582 katselukerrat

Minkähän vuoksi vuokraamo herjaa aina vain "Vuokraus epäonnistui, yritä myöhemmin uudelleen", mutta ei mitään sen tarkempaa että miksi epäonnistui.

PIN koodi tarkistettu ja on oikein, yhteydet toimii, joten mikä ihme voi olla vialla?

 

ja tosiaan digiboksin vuokraamo kyseessä.


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

5 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +5

Moikka @gwerbet ja Tervetuloa OmaYhteisöön! :)

Onnistuiko vuokraaminen lopulta?

Tarkistithan PIN-koodin OmaElisan kautta? vastaavassa tilanteessa voit myös OmaElisasta siirtyä elisaviihde.fi sivulle ja  kokeilla onnistuuko vuokraus sivun kautta PIN-koodilla, elokuva tulee näkyviin myös boksille. 

Joskus toki Vuokraamossa voi olla hetkittäistä yhteisvirhettä, ja silloin kannattaa käynnistellä laitteet tämän sivun ohjeiden mukaan  https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Moi @gwerbet! Vielä kyselisin, että onko ongelma ratkennut? :slight_smile:

Vaikka vuokrattiin netin kautta, ei anna katsoa digiboksilta :( ei löydy ostetut tai vuokratut kansiosta

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Hmm tämä vaatii nyt ehkä vähän tarkempaa tutkintaa, laitatko meille yksityisviestiä tätä kautta.

Sama ongelma minullakin :/