Vastattu

Aition aktivointi

  • 14 heinäkuu 2020
  • 3 kommenttia
  • 370 katselukerrat

  • Uusi keskustelija
  • 1 kommentti

Olen saanut aktivoitua Aition sähköpostilinkin kautta puhelimella, mutta yhdistetyillä laitteilla vaatii uuden aktivoinnin ja tätä tehdessäni herjaa "palvelussa on tapahtunut virhe." Onkohan muilla ollut sama ongelma ja mitenköhän saisi korjattua? 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi 17 heinäkuu 2020, 10:37

Pyytää kaikkia jo Viaplay-tiliin yhdistettyjä laitteita aktivoimaan uudestaan ja kun tätä koetan tehdä niin antaa vain "palvelimella tapahtunut virhe" - ilmoituksen. Ainoastaan puhelimella, jolla tämän aktivoinnin tein, voi katsoa Aitiota. 

Aivan, tuossa kohtaa meidän kannattaa tarkistaa ettei sopimukset ole solmussa tuon Aition osalta 🤔 Nappaatko meille moderaattoritiimille tuota yksityisviestiä niin katsotaan sekin puoli kuntoon.

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

Moi @Ems22 ja Tervetuloa OmaYhteisöön. 
Olit jo saanut aktivoitua sen kertaalleen? Jos muilla laitteilla sitten kirjautuu sinne Aitioon käyttäen näitä luotuja tunnuksia niin silloinkinko herjaa, että pitäisi aktivoida uudestaan? 

Pyytää kaikkia jo Viaplay-tiliin yhdistettyjä laitteita aktivoimaan uudestaan ja kun tätä koetan tehdä niin antaa vain "palvelimella tapahtunut virhe" - ilmoituksen. Ainoastaan puhelimella, jolla tämän aktivoinnin tein, voi katsoa Aitiota. 

Käyttäjätaso 4

Pyytää kaikkia jo Viaplay-tiliin yhdistettyjä laitteita aktivoimaan uudestaan ja kun tätä koetan tehdä niin antaa vain "palvelimella tapahtunut virhe" - ilmoituksen. Ainoastaan puhelimella, jolla tämän aktivoinnin tein, voi katsoa Aitiota. 

Aivan, tuossa kohtaa meidän kannattaa tarkistaa ettei sopimukset ole solmussa tuon Aition osalta 🤔 Nappaatko meille moderaattoritiimille tuota yksityisviestiä niin katsotaan sekin puoli kuntoon.

Osallistu keskusteluun