Vastattu

Hei, LG tv oled8pla tallenukset eivät aktivoidu?

  • 15 January 2022
  • 12 kommenttia
  • 174 katselukerrat

Käytössäni on LG tv Oled8PLA. TV:n Elisa ohjelmaoppaalla aktivoidut talletukset eivät aktivoidu tallennuskansioon. Tallennuskansio on totaalisen tyhjä! Ibad ja Iphone laitteilla ovat nähtävissä ja katsottavissa.

Ongelma alkoi kun päivitin kaapeliboksin (Fritz Box) uuteen Arris boxiin !

Miten tuo ongelma on ratkaistavissa?

 

Kiitos nopeasta vastauksesta.

terveisin Markku

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi 17 January 2022, 16:15

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

12 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

Onko uudenboxin tietoja kerrottu Elisalle? Muistaakseni joku MAC osoite tai vastaava pitäisi operaattorille ilmoitella. Muistelisin tällaista täältä lukeneeni. Itsellä kaapelihärpäkettä ei ole koskaan ollut,

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Jos verkko muuten toimii, niin kokeile poistaa sovellus ja asentaa uusiksi.

Elisan kaapeliverkko ja Elisan Arris boxi joka on Elisan puolesta konfiguroitu ns. kytke ja käytä.

Ongelma tuli kaapeliboxin vaihdon jälkeen! Entinen oli Elisa (Anvia) Fritz Box ja nykyinen Elisa taloboxi Arris.

 

Käyttäjätaso 7

Löytysiköhän tuolta mitään:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laajakaista/ohje/kotiboksi-tg2492s/

Ohjetta myös Kotiboksi Arris TG2482:lle.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Jos verkko toimii, niin kotiboxi ei kyllä vaikuta Viihteen toimintaan. Kokeile poistaa television sovellus ja asentaa uusiksi.

LG tv:ssä oleva Elisa sovellus on kertaalleen poistettu ja ladattu uudelleen, ei vaikutusta. Tietty tallenne löytyy kun sen hakee kansiosta tallenteen nimellä. 
Arriksen ja Fritz boxin ohjelmiston eroavaisuus syyllinen?

Samanlaisesta ongelmasta löytyi keskustelua vuodelta 2020 ja ilmeisesti Elisan toimesta oli jotain saatu aikaiseksi?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Oliko niin että ipad ja iphone on samassa verkossa kiinni ja niillä toimii, vai onko ne mobiilidatalla ?

Ibad samassa verkossa ja iphone mobiiliverkossa. 
Onko tällä keskustelukanavalla Elisan ammattilaiset kuulolla?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Ibad samassa verkossa ja iphone mobiiliverkossa. 
Onko tällä keskustelukanavalla Elisan ammattilaiset kuulolla?

No tuskin on kaapelimodeemista kiinni jos kerran muissa toimii. @OmaYhteisö-tiimi Varmaankin osaa auttaa enemmän.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Ibad samassa verkossa ja iphone mobiiliverkossa. 
Onko tällä keskustelukanavalla Elisan ammattilaiset kuulolla?

Kuulolla ollaan! Voit lisätä asiakasnumeron OmaYhteisö profiiliisi sille varatulle paikalle niin pääsemme tarvittaessa täältäkin asiaa tutkiskelemaan 😊 Yksityisviestiäkin voit meille laittaa @OmaYhteisö-tiimi niin voidaan jatkaa asian selvittelyä siellä.

Ongelman ratkaisu onnistui Jessen toimesta. Elisan järjestelmässä oli tarve tehdä ”pientä” säätöä.

Homma hoitui ja hyvä näin👍

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Joo saatiin homma kuntoon ja tallenteet toimii kuten pitääkin :)