tehkää elisa viihteestä sovellukset ps3/4 xbox360/one wii/wiiu kauppapaikoille jotta asikkaat voisivat heittää nämä pacen romut ser keräykseen, etuna asikkaan näkökulmasta katsottuna olisi se ettei sony, microsoft tai nintendo varmaan antaisi kaippapaikoillaan olla sovelluksen joka toimisi yhtä huonosti kuin pace ja formatoisi konsolin muistin joka kolmannella käynistyksellä vaan elisan olisi PAKKO laittaa sovelluksensa kuntoon.
elisa taas voisi vaikka ottaa nuo konsolit joihin tulisi viihde niin myyntiin vaikka elisan sivulle eräänlaisena viihde kytkynä, silloin asiakas voisi vaikka valita ottaako käyttöönsä pacen hintaan 39.90 vaiko esim viihde ps4 paketin hintaan 49,90.
tällä hetkellä kun ainoa syy miksi pace minulla on television kyljessä on f1 katsomo koska tallenteet pystyy ajastamaan ja katsomaan koneelta (onneksi) mutta f1 kisat vaativat aina 3-5 virtajohdon irroitusta jotta kisat saa käyntiin.
//Muokattu kategoriat uusia vastaaviksi. -Norris
elisa viihde pelikonoleiden kauppapaikkaan
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Tämä on tärkeää.
Porttiohjausten puuttumista aikoinaan perusteltiin sillä, että viihdeyhteys ei ole suunnattu porttiohjauksista enemmän ymmärtäville pelaajille, vaan tv- ja perusnettiä halajaville mummoille. Jos nyt tulee mitään kehitystä konsoleille, aloittakaa toteamalla, että pelaajat ovat tärkeä osa asiakaskuntaanne ja että jos haluatte heitä asiakkaiksenne, on ensin laitettava pelaamiseen liittyvät asiat kuntoon. Se on heille se "primary function of usability" ja muu on sitten vaan plussaa ja hyvää palvelua jos sen jälkeen vaikkapa F1 näkyy kivasti. Ja kyllä, he osaavat ihan itse laittaa ne porttiohjaukset toimimaan, ei tu sen takia aspaan soittoja. Kunhan se vain olisi mah-dol-lis-ta.
Ja lopuksi. Lukekaa lehtiä, tutkimustuloksia ja palstan(kin) palautetta ja ynnäilkää yhteen:
- mikä on konsoli- ja pelikäyttäjien tärkein palaute?
- ovatko he, jotka valitsevat kotitalouksiinsa nettiyhteyden palveluntarjoajan yleisimmin 20-40v miehiä?
- ketkä kuluttavat eniten tietotekniikkaa?
- kuuluvatko eniten pelaavat henkilöt samaan demografiseen profiiliin kahden edellisen kohdan kanssa?
- mikä trendi vallitsee television katseluun ja pelaamiseen käytetyn ajan jakautumisen suhteen?
- millaiset käyttäjät/asiakkaat ovat niitä, jotka eniten vertailevat palvelun speksejä sekä todellisuutta ennenkuin tekevät ostopäätöksen?
- miten paljon uskotte positiivisen viidakkorummun voimaan, jos tuote tai palvelu on aidosti hyvä? Lisäisikö se vaikkapa eniten asiakastyytyväisyyttä ja asiakkuuksia jos mittarina on markkinointiin käytetyt pesetat per sitoutunut asiakkuus?
Että semmosta.
Ehkä jonkinlainen roti aikatauluihin olisi mahdollista määritellä?
Jos siis elluaspalaisten mielestä ei ole kivaa ajankulua vastailla kymmeniä kertoja samaan kysymykseen: koskas?
Ehkä jonkinlainen roti aikatauluihin olisi mahdollista määritellä?
Jos siis elluaspalaisten mielestä ei ole kivaa ajankulua vastailla kymmeniä kertoja samaan kysymykseen: koskas?"
Tuntuu vähän siltä että koko palvelu ei ole kehittymässä oikein mihinkään suuntaan. Viihde tulee varmaan toimimaan vuoteen 2040 tuolla matolaatikolla jossa on pölynimurin suoritin jostain 70-luvulta. Miksei voida ottaa mallia amerikasta ja briteistä jossa lähes kaikki palvelut on tuotu konsoleille omien appsien muodossa jolloin homma oikeastikin toimii ja on käyttäjäystävällistä. IPTV on nykyaikaa mutta suomessa se toteutetaan edelleen kuvaputkiaikakauden tapaan, miksi? Tulen hetimiten takaisin Elisa viihteen tilaajaksi kun saan sen appsina Xbox Oneen. Elisa, mikä on ETA tämän suhteen?
mm. Formuloita voi nykyisin katsoa Elisa Viihteen digiboksin lisäksi myös Elisa Viihteen omilla puhelin- ja tablet-sovelluksilla (Android/iOs) vaikkapa mökkilaiturilta.