Ratkaistu muuten

Huonoa palvelua; Reissunetti

  • 4 maaliskuu 2019
  • 3 kommenttia
  • 904 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Kohtuullisen huonoa palvelua Elisalta, ainakin minun mielestäni. Reissunetti palvelusta ilmoitetaan jos netin käyttöraja alkaa täyttyä.. Ilmoituksia tulee useampia, tai näin ainakin luvataan. Mutta entäpä kun kahden viikon käyttöaika menee umpeen? Ei minkäänlaisia ilmoituksia mistään.

Eli asiakkaan on itse muistettava, milloin kahden viikon aikaraja menee umpeen. Itse tajusin tuon tunnin myöhässä (siis myöhastyin yhden tunnin!), enkä huomannut lopettaa netin käyttöä riittävän ajoissa. Tuo tunnin "liikakäyttö" maksoi minulle vajaan 40 euroa. Noh, mikäs tuossa, maksellaan pois, mutta entäpä jos olisin muistanut tuon vasta seuraavana päivänä? Vaikkapa 20 tuntia myöhässä = 20x40... Ihmettelen, jos niitä asiakkaita ei ole, jotka ovat käyttäneet nettiä kännykälllä vielä pidempäänkin.

Olisiko mahdollista, jos näitä ilmoituksia käyttörajan täyttämisestä tulee näinkin usein (jos tulee?), niin Elisa ystävällisesti laittaisi ilmoituksen myös siitä, kun palvelun käyttö loppuu? EI LUULISI OLEVAN YLIVOIMAINEN RASTI? Toistaiseksi tämä on huonoa palvelua, enkä suosittele reissunetin käyttöä kenellekään, kenen reissu kestää pidempään kuin kaksi viikkoa.

3 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Viestejä tulee käytön täyttyessä useampi ja normaalisti viesti kuuluu tulla myös, kun 14 vrk käyttö on täyttynyt. Viestissä ohjataan tilaamaan uusi Reissunetti, mikäli tarve. Jos et ollut saanut ilmoituksia asiasta, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme asian selvittämiseksi: https://elisa.fi/yhteystiedot
Terve Jaakop! Tässäpä tämä ongelman ydin, toki asiaa yritin selvittää asiakaspalvelustanne. Sieltä todettiin selvittelyjen jälkeen, että mitään viestiä palvelun loppumisesta ei ole tullut, koska sellaisia ei lähetetä. Siksi palautetta kirjoittelin, koska käytäntö tuntui minusta melko kummalliselta. Ilmeisesti sinulla on asiasta parempaa tietoa, kuin asiakaspalvelullanne? Kumpikos teistä nyt sitten tietää, miten asia on? Minä asikakkaananne en ole saanut mitään viestiä palvelun loppumisesta...
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Nyt on asiakaspalvelun puolella sinua palvelleella käynyt mahdollisesti moka, sillä tuo 14 vuorokauden kohdalla lähtevä viesti on yksi noista viesteistä mitä palvelun pitää lähettää juurikin tuosta aloituksessasi kertomastasi syystä johtuen. Jos lisäät puhelinnumeron profiiliisi täällä, niin voidaan toki tätäkin kautta lähteä selvittämään että mitä tuolla reissullasi sitten on käynyt? 🙂

Osallistu keskusteluun