Miten voi olla mahdollista, että myyjiä löytyy vapaana minuutin odottelun jälkeen kun taas yritysasiakkaanakin joutuu odottelamaan asiakaspalvelu chatin avautimista ties kuinka kauan?
Idea onkin, että laittakaa asiat tärkeysjärjestykseen! Palvelkaa jo maksavat asiakkaat ensin ja uudet vasta sitten. Ei kenelläkään ole aikaa odotella teidän Aspan vastaamista tuntitolkulla, vielä kun on kyse asioista jotka on jo kertaalleen Myymälässänne käyty hoitamassa henkilökohtaisesti niiden kuitenkaan onnistumatta. Numeronsiirrot eivät onnistu (jonka jälkeen perustelette uusia numeroita asiakastilini alle ilman lupaa???), puhelimien toimituksen aikataulua kysyttäessä vastataan "no ehkä joskus tällä viikolla". Toimitusaikatauluksi voisi ystävällisesti laittaa "Emme tiedä koska" tai jotain muuta rehellistä nykyisen 7.9.2015 kirjoitetun "kahden viikon kuuttua" valheen tilalle.
Positiivista on, että laskut kyllä tulee ajallaan, pisteet siitä!
Onko ainoa mahdollisuus siirtyä toiselle operaattorille vai saako täältä joskus palvelua? En oikeasti kaipaisi mitään muuta kuin toimivan verkon, tilaamani puhelimet ja yhden kk laskun kaikista liittymistä.
Kiitos avusta.
PS. Saanko laittaa teille laskun aspaan pääsyn odottelusta?