Idea asiakaspalvelun parantamiseen


Miten voi olla mahdollista, että myyjiä löytyy vapaana minuutin odottelun jälkeen kun taas yritysasiakkaanakin joutuu odottelamaan asiakaspalvelu chatin avautimista ties kuinka kauan?



Idea onkin, että laittakaa asiat tärkeysjärjestykseen! Palvelkaa  jo maksavat asiakkaat ensin ja uudet vasta sitten. Ei kenelläkään ole aikaa odotella teidän Aspan vastaamista tuntitolkulla, vielä kun on kyse asioista jotka on jo kertaalleen Myymälässänne käyty hoitamassa henkilökohtaisesti niiden kuitenkaan onnistumatta. Numeronsiirrot eivät onnistu (jonka jälkeen perustelette uusia numeroita asiakastilini alle ilman lupaa???), puhelimien toimituksen aikataulua kysyttäessä vastataan "no ehkä joskus tällä viikolla".  Toimitusaikatauluksi voisi ystävällisesti laittaa "Emme tiedä koska" tai jotain muuta rehellistä nykyisen 7.9.2015 kirjoitetun "kahden viikon kuuttua" valheen tilalle.



Positiivista on, että laskut kyllä tulee ajallaan, pisteet siitä!



Onko ainoa mahdollisuus siirtyä toiselle operaattorille vai saako täältä joskus palvelua? En oikeasti kaipaisi mitään muuta  kuin toimivan verkon, tilaamani puhelimet ja yhden kk laskun kaikista liittymistä.



Kiitos avusta.



PS. Saanko laittaa teille laskun aspaan pääsyn odottelusta?
Tervetuloa Palstalle
  • ?!



    Ikävä kuulla, että olet joutunut odottelemaan asiakaspalveluumme ja että numeronsiirto ei ole mennyt kerralla kuntoon! Lisäiletkö puhelinnumerosi asiakastapahtumiin, niin yritysasiakaspalvelu pystyy olemaan yhteydessä sinuun? 🙂
  • Elisa Entresse, On Teillä kaverit opetettu kuuntelemaan, aamulla 23.5 toinen kuuntelee perheasiat, toinen kuuntelee virolaisen perhe ja työasiat koko ajan puhelimessa.

    Nuori nettiguru taustalla kuuntelee molempia.

    Meitä oli jonossa kolme asiakasta, minä ensimmäisenä kellosta katsottuna 16min.

    Tilaukseni mennee toiselle yhtiölle.

    Yksinkertainen asiani Nopea laajakaista modeemin osto käteisellä .Annoin numerolapun ja menin pois.

    Olisiko paikka kehityskeskusteluille?
    Todella ikävä kuulla, että palvelu ei ole ollut odotetunlaista. 😕 Paikalla olevat asiakkaat palvellaan lähtökohtaisesti nimenomaan vuoronumerojärjestyksessä. Välitän palautteesi suoraan Entressen myymälään myymäläpäällikölle käsiteltäväksi. Pahoittelut vielä kerran!
    Etkö ymmärtänyt ,minä palautin ensimmäisen vuoronumeroni. Ei ollut palvelua, kun yleisasiat oli tärkeimpiä kummallakin tiskillä, meitä kolme kuunteli hämmästyneinä!

    Kysymys oli nopean kiinteän laajakaistamodeemin hankinnasta. Yhteys on nyt olemassa.
    Dna lupasi hoitaa kaikki yhteydet ilman kuluja modeemin kera.

    Nyt on Orbi wifi nopean liittymän kera. Modeemi vanha.MUUTOS.

    On aika iso muutos meillekkin, n. 15 uhteyttä.



    Terv. ph Espoo / Siuntio