Keskustelu käynnissä

mobiilijonotus numero myymälässä

  • 13 heinäkuu 2020
  • 5 kommenttia
  • 892 katselukerrat

Moi asioin myymälässä ja ihmettelin että kätevä palvelu eli mobiilinen jonotusnumero on niin huonosti suunniteltu.
 

Kun valitset paperisen sijaan mobiili jonotusnumeron tulisi heti saada oma jonotusnumero puhelimeen, jotta näet onko edellä 1 vai 10 ihmistä. Muuten tässä palvelussa ei ole mitään järkeä kun et voi arvioida yhtään kauanko hommassa voi mennä.. Hyvä ajatus siitä että voit vapaasti viettää aikaasi  esim. kauppakeskuksessa on yhden tekevä jos et tiedä tuleeko vuorosi heti vai 20minuutin kuluttua. Tärkeää olisi myös lisätä vahvistus viesti jonotusnumeroa tilatessa nyt jäi epätietoisuus että painoinhan numeron oikein tms. Pieniä mutta tärkeitä käytettävyys juttuja!


5 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1

Kuulostaa omaan korvaani oikein hyvältä idealta! Jonkinlainen arvio jonotusajasta tuohon vielä mukaan olisi oikein näppärä. Herääkö aiheesta ajatuksia muilta OmaYhteisön jäseniltä? :slight_smile:

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1

Jonotusajat vaihtelevat varmaankin melkoisesti. Siinä mobiilisovelluksessa tulisi olla täppä, jolla vapautetaan oma vuoro jonossa seuraavalle, kun ollaan ite vielä Prisman kassalla. Täpän voisi napauttaa pois päältä, kun on lähellä elisan palvelupistettä. Pääsisi kuitenkin seuraavana palveltavaksi. 

Käyttäjätaso 3

No, mieluumminhan se asiakas pyörisi sielä elisan myymälässä odottamassa vuoroaan .. Siis elisan näkökulmasta :)

Käyttäjätaso 3

<Herääkö aiheesta ajatuksia muilta OmaYhteisön jäseniltä?> 

Nooooo, tälläiselle sovelluksettomalle herää toki ajatus, että: ai kauhiita kohta mitään ei voi enää tehdä ilman mobiilisovellusta! :fearful::wink::astonished:

En mä näitä hienouksia vastusta, tosi hyvä että on vaihtoehtoja… kunhan ne on vaihtoehtoja, eikä ainoita tapoja tehdä jotain.

Niin, kohta ei ole ilmeisesti kuin web chat ja mobiilipalvelut.
Luotan vielä sen verran vanhaan paperiin, meni siellä sitten 5 tai 50 minuuttia jonossa.
Kunnon f2f asiakaspalvelu on kuollut.
Kehittämistä siinä jonotusnumeron näytössä kyllä olisi, sitä ei tahdo aina hoksata sieltä pienenä yläkulmassa, saisi olla pari fonttia isompaa, ja ettei mainokset peittäisi sitä havaittavuutta.

Osallistu keskusteluun