Saunalahden tulisi pyrkiä selkeään ja virheettömään laskutukseen.
Takeena / kannusteena virhettömyydestä voitaisiin laittaa panos: jos virheitä esiintyisi, niin silloin annettaisiin hyvitys. Hyvitys voisi olla vaikkapa kk-maksun suuruinen. Tämä ohjaisi Saunalahtea pyrkimään kohti virheettömyyttä - ja sitä kannattaisi käyttää kelpo markkinointikeinona.
Tuloksena olisi tyytyväisempiä asiakkaita.
Tuli vaan mieleen, kun 80-vuotiasta naapuria on 4 kuukautta peräkkäin väärin laskutettu. Turhaa työtä ja vaivaa, eikä mielenharmi ei ole kenellekään tarpeen.
Pyritään virheettömään laskutukseen
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Aina asiakas joutuu korjaamaan laskutuksen oikeaksi itse, ei yrityksellä ole mitään riittävän painokasta syytä itse tilannetta korjata. Tällä tarkoitan että ei joudu vastuuseen oikeastaan millään, koska niin pienistä summista yleensä kyse.
Ainakin itse olen itselläni ja lähisukulaisteni kohdalla joutunut liian usein kun on tapahtunut liittymiin muutoksia, lisäyksiä taikka poistoja ottamaan yhteyttä laskutuksen korjaamiseksi. Mutta sentään kohdallani on laskutus sentään pysynyt oikeana eli ei ole sattunut näitä tapauksia joissa sama virhe aina vain uudelleen.
Näin virheettömyysohjelmassa voidaan kohdentaa ponnistuksia oikeaan suuntaan.
Vähemmän mielenharmia ja vaivaa: tyytyväisempi asiakas.