Ratkaistu muuten

Sähköposti yhtenä asiakaspalvelukanavana

  • 23 syyskuu 2019
  • 31 kommenttia
  • 859 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

31 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Kiitos tuosta sähköpostista Elisalle. Otetaan talteen.

Harvemmin pitää yhteyttä ottaa, mutta kun otan, niin sähköposti on selkeä.

Toki minä ensisijaisesti kiireasioissa otan yhteyttä Chatissa niin dna kuin elisa.

Mutta sähköpostia tykkään käyttää kun kiireetön asia.

Nyt soi Myst - The Unlimited Power (Radio Edit).
Käyttäjätaso 7

Hallinnoimme itse ja on kotimaassa.Näin olen antanut jo aiemminkin itselleni ymmärtää. 😉




Minusta ainoa oikea kirjallinen yhteysmuoto asiakkuuksien hoidossa on suora yhteys Elisaan ilman mitään välikäsiä.

Tuo edellä mainittu yhteyslomake täydennettynä niillä lisäyksillä , mistä edellä mainitsin ja Elisan oma sähköposti täyttävät ne vaatimukset.

Sähköpostiin on myös helppo tehdä valmis viestipohja , jossa on henkilö- ja asiakastiedot jo valmiina. Silloin se vastaa tuota yhteyslomaketta niiltä osin.

Unohdinpa Oma Elisan eli senkin kautta voi viestin lähettää Elisan aspalle. Tosin ei sielläkään voi liitetiedostoja laittaa mukaan. Muutenhan se kyllä on sovelias ja asiakastiedot tulevat viestiin automaattisesti.

Onko tuo Oma Elisakin jossakin ulkomailla pilvessä kuten ilmeisesti tämä Yhteisö?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Unohdinpa Oma Elisan eli senkin kautta voi viestin lähettää Elisan aspalle. Tosin ei sielläkään voi liitetiedostoja laittaa mukaan. Muutenhan se kyllä on sovelias ja asiakastiedot tulevat viestiin automaattisesti.

Onko tuo Oma Elisakin jossakin ulkomailla pilvessä kuten ilmeisesti tämä Yhteisö?


OmaElisa on kotimaassa. Tämä Yhteisö on ulkomaisessa pilvessä.
Käyttäjätaso 7

Unohdinpa Oma Elisan eli senkin kautta voi viestin lähettää Elisan aspalle. Tosin ei sielläkään voi liitetiedostoja laittaa mukaan. Muutenhan se kyllä on sovelias ja asiakastiedot tulevat viestiin automaattisesti.

Onko tuo Oma Elisakin jossakin ulkomailla pilvessä kuten ilmeisesti tämä Yhteisö?
OmaElisa on kotimaassa. Tämä Yhteisö on ulkomaisessa pilvessä.

Ok.

Silloin Oma Elisaa voi käyttää kirjalliseen viestintään asiakkuuksia koskevissa asioissa turvallisesti kuten Elisan omaa sähköpostia tai yhteyslomaketta. Mitkään kolmannen osapuolen alustat eivät sovellu henkilökohtaisten asioiden hoitoon.

PS. Minulla on sähköpostissa valmis viestipohja tallennettuna , jossa on henkilö- ja asiakastiedot eli ei tarvitse lisätä kuin se varsinainen teksti , missä kuvataan ongelma.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

> mutta puheet sähköpostin kuolemasta ovat vahvasti liioiteltuja. <

niinhän se varmaan on ... valittevasti ....varmaan 20 vuoden päästäkin vielä käytetään sähköpostia jokseenkin samanlaisena teknisesti.
Käyttäjätaso 7

> mutta puheet sähköpostin kuolemasta ovat vahvasti liioiteltuja. <niinhän se varmaan on ... valittevasti ....varmaan 20 vuoden päästäkin vielä käytetään sähköpostia jokseenkin samanlaisena teknisesti.

Sähköpostia käytetään jatkossakin , mutta mikä se protokolla salauksineen on 20v päästä , niin sitä ei vielä tiedä kukaan. 😉

Osallistu keskusteluun