Tarjous vai "tarjous"?

Tuote: Muut palvelut

Elisa voisi kehittää huomattavasti asiakkaille Oma Elisassa olevia ns tarjouksia. Ilmeisesti ne ovat vakioita kaikille vaikka niissä on yritetty  henkilökohtaista otetta, esim etunimi. Nimellä kohdistetuissa pitäisi sentään olla näkemys asiakkaan olemassa olevista sopimuksista.

Ei o!e mieltä tarjota asiakkaalle
- muutosta puhelinliittymään kalliimmalla hinnalla kuin asiakas nykyisestään maksaa
- uutta digiboksia heti seuraavana päivänä, kun digiboksin käyttösopimus on irtisanomisen jälkeen päättynyt.

Tämänkaltaiset "tarjoukset" ovat huuhaata ja osoittavat Elisalta huonoa arviointikykyä ja asiakasarvostusta.

Itse ymmärrän tarjouksen siten, että siitä pitää olla asiakkaalle esim taloudellista hyötyä. Jos tällaista ei osata tarjota, niin ei kannata tarjota mitään.

 

Minulle tarjotaan tällä hetkellä OmaElisassa €19,90 liittymää 24 kk ajaksi. Hankala nähdä siihen tarvetta, kun nyt maksan €21,90 ja käytän liittymää kolmen kuukauden ajan. Ei jatkoon.

Nyt soi t.A.T.u - All The Things She Said (Nookati Project Bootleg Mix).


Moikka @HartsaX!

 

Kiitos ideasta! 🙂 Kannattaako muut tätä ideaa? :)


Minulle tarjotaan tällä hetkellä OmaElisassa €19,90 liittymää 24 kk ajaksi. Hankala nähdä siihen tarvetta, kun nyt maksan €21,90 ja käytän liittymää kolmen kuukauden ajan. Ei jatkoon.

Nyt soi t.A.T.u - All The Things She Said (Nookati Project Bootleg Mix).

Mulle tarjotaan 12 kk hintaan 29,90 €/kk ja sen jälkeen 33,90 €/kk. Kerran vuodessa menee noiden yli, mutta se hyväntekeväisyyteen menevä lisättäisiin noinhinkin.

Ei jatkoon tuokaan.


Minulle tarjotaan oma Elisassa liittymää, joka olisi kalliimpi ja hitaampi kuin nykyinen liittymäni.


Korjaus edelliseen viestiini: tarjottu liittymä on nopeampi, mutta paljon kalliimpi.


€18,90/kpl tarjottu Team_Finlandille kilpailevassa puljussa sekä mokkula 150 Mb että liittymä 150 Mb. Kaikki rajatonta paketteineen niin kyllä pistää ihmettelemään tuo €19,90.

Asiakkaan muistaminen -langan pohjalta otti ilmeisesti molemmat.


Moikka @HartsaX!

 

Kiitos ideasta! 🙂 Kannattaako muut tätä ideaa? :)

Huumorimiehiä?

Luulenpa, että ihan jokainen haluaisi mieluummin saada tarjouksia, jotka olisivat oikeasti parempia kuin mitä saa vain kirjoittamalla hakusanaksi "elisa tarjous". 

Eri asia on, kuinka moni jaksaa tällaista itsestäänselvyyttä edes lähteä kannattamaan... 


Moikka @HartsaX!

 

Kiitos ideasta! 🙂 Kannattaako muut tätä ideaa? :)

Elisan kannalta on varmaan hirveän fiksua ja filmaattista tehdä pst… tarjous digiboksista hintaan 19,90 €/kk heti seuraavana päivänä kun laajakaista/digiboksi-combo 24,90 €/kk on korvattu laajakaistalla 9,90 €/kk + Elisa Viihteellä 6,90 €/kk eli yhteensä 16,80 €/kk.

Mitä lisäarvoa tuo 19,90 €/kk digiboksi toisi, kun irtisanottu oli jo muutaman kuukauden käyttämättä. Voisiko joku Elisalta selventää, kun asiakas ei ymmärrä?

 

 

 

 

 


Moikka @HartsaX!

 

Kiitos ideasta! 🙂 Kannattaako muut tätä ideaa? :)

Elisan kannalta on varmaan hirveän fiksua ja filmaattista tehdä pst… tarjous digiboksista hintaan 19,90 €/kk heti seuraavana päivänä kun laajakaista/digiboksi-combo 24,90 €/kk on korvattu laajakaistalla 9,90 €/kk + Elisa Viihteellä 6,90 €/kk eli yhteensä 16,80 €/kk.

Mitä lisäarvoa tuo 19,90 €/kk digiboksi toisi, kun irtisanottu oli jo muutaman kuukauden käyttämättä. Voisiko joku Elisalta selventää, kun asiakas ei ymmärrä?

Ihan hirveesti tuolla ei aina logiikkaa valitettavasti tunnut olevan, pahoittelut tästä 😞 Tuota toki kehitetään koko ajan ja toivon mukaan tuolla nyt jossain kohtaa tulee vähän näkyvämpää karenssia noille juuri lopetetuille palveluillekin 😕 Toki tuossa nyt mitä esimerkkisi tarjoilee hyötyjen mietinnälle niin ainakin ns. uuden asiakkaan etuja pitäisi tuossa päästä poimimaan, jos esimerkiksi on mennyt ohi että näitä saa myös ilman irtisanomistakin sopimuskauden uusimalla määräaikaisuudella :thinking:


Voisiko operaattorit jakaa asiakastietojaan laskutuksen osalta keskenään? Tuon perusteella ständeillä, myymälöissä ja arvontakoneissa tulisi juuri oikeat tarjoukset. Pankkitietoja jo jaetaan, eli esim. voi tehdä palvelun, jossa Nordean tilisaldo saattaa näkyä jossain muussa pankissa.

Jos DNA saisi Elisalta viimeisimmät käytöt liittymiltä, olisi helpompaa laskea tarjous mieluisasta tuotteesta, nyt moni kirjaimellisesti alkaa kokeilemaan onneaan. Kaikki eivät ota viimeisimpiä puhe-erittelyitä mukaansa, eivätkä tiskillä sitten osaa edes kuvailla käyttöään.

Hankalinta ihmiselle on hahmottaa kuinka paljon on tullut käytettyä dataa.

Nyt soi Genesiz - Creator Of The Universe (Radio Edit).


Moikka @HartsaX!

 

Kiitos ideasta! 🙂 Kannattaako muut tätä ideaa? :)

Elisan kannalta on varmaan hirveän fiksua ja filmaattista tehdä pst… tarjous digiboksista hintaan 19,90 €/kk heti seuraavana päivänä kun laajakaista/digiboksi-combo 24,90 €/kk on korvattu laajakaistalla 9,90 €/kk + Elisa Viihteellä 6,90 €/kk eli yhteensä 16,80 €/kk.

Mitä lisäarvoa tuo 19,90 €/kk digiboksi toisi, kun irtisanottu oli jo muutaman kuukauden käyttämättä. Voisiko joku Elisalta selventää, kun asiakas ei ymmärrä?

Ihan hirveesti tuolla ei aina logiikkaa valitettavasti tunnut olevan, pahoittelut tästä 😞 Tuota toki kehitetään koko ajan ja toivon mukaan tuolla nyt jossain kohtaa tulee vähän näkyvämpää karenssia noille juuri lopetetuille palveluillekin 😕 Toki tuossa nyt mitä esimerkkisi tarjoilee hyötyjen mietinnälle niin ainakin ns. uuden asiakkaan etuja pitäisi tuossa päästä poimimaan, jos esimerkiksi on mennyt ohi että näitä saa myös ilman irtisanomistakin sopimuskauden uusimalla määräaikaisuudella :thinking:


Tarjotaanhan siinä 24 kkn sopparia hintaan 477,60 € ja kaksi kuukautta tarjoushintaan 0 €/kk. Ja mitä etua on digiboksista Viihde-sovellukseen nähden?

Naurattaisi, Jos ei itkettäisi tällainen epätarjous.


Ja mitä etua on digiboksista Viihde-sovellukseen nähden?

Digiboksilla voi katsella maksukanavia ja tilattavien sisältöjen määrä on muutenkin suurempi kuin sovellukselle 🙂 Myös noita määräaikaisuuden uusimisesta tulevia etuja on tarjolla boksillisille asiakkaille, tätä ei sovelluksen puolella ole :/ 


Kun Elisa ei vielä 2020-luvulla osaa tehdä asiakkaalle edullisia tarjouksia, niin voisiko OmaElisaan saada tarjousten markkinointikiellon?

Silloin näkisi oman asiakkuuden kannalta vain tärkeät asiat.

Mitä tulee noihin määräaikaisuuden uusimiseen liittyviin etuihin, niin ovat arvoltaan ehkä pari kymppiä, joten yksikään ei innostanut maksamaan 360 € 24 kkn sopparista.

 

 


Kun Elisa ei vielä 2020-luvulla osaa tehdä asiakkaalle edullisia tarjouksia, niin voisiko OmaElisaan saada tarjousten markkinointikiellon?

Silloin näkisi oman asiakkuuden kannalta v tärkeät asiat.

Kannatan, ei ole mitään hyötyä tarjouksista.

Liittymät liian kalliita, puhelimissa ihan OK tarjouksia, tosin enpä vaihda päivittäin…

Kyllästyttää virusturvan tyrkyttäminen joka kerta??

Eihän minulla ole laitettakaan jonne sitä voisi asentaa. No ehkä puhelin.

Mutta ei Linuxiin asennu kirveelläkään.

Miten vaikeaa se on laittaa joku ruksi tarjoukseen että ei kiitos enää.


Viety eteenpäin, tilaksi ‘’selvityksessä’’.


Viety eteenpäin, tilaksi ‘’selvityksessä’’.


Hyvä niin, suhtaudun kylläkin varauksellisesti että Elisaa kiinnostaa. Ehkä joku asia joskus.

Nyt on viisi tuotetta/palvelua ja viisi (5) “tarjousta". Vähän tahmaa OmaElisan käyttö.


Hei! Tämä idea on nyt viety kehitykseen ja toiveet otetaan huomioon kun OmaElisaan tehdään muutoksia tulevaisuudessa! :smiley:

-MiikaMoi