Ehdotan että Elisa Viihteelle perustettaisiin samanlainen blogi/ketju palstalle kuin nykyisellään on OmaElisan kohdalla.
Seuraavia asioita olisi hyvä löytyä: 1. Mitä tulossa ja aikataulu. 2. Mitä toteutettu ja milloin. Sekä valinnaisena asiat joita on toivottu paljon jotka ei ole tulossa sekä perustelut.
Tuon viimeisen ja valinnaisen kohdan avulla voidaan osaltaan välttää samojen asioiden toistaminen kun voidaan ohjata lukemaan kehitysblogia.
Kuten OmaElisan kohdalla niin aikataulut ei tarvitse olla kiveen kirjoitettuja, pääasia on että tiedetään mitä on tulossa sekä alustavat aikataulut ja jos ne siirtyy niin sitten siirtyy. Saisimme kuitenkin hyvää tietoa mitä on tulossa.
Paras mahdollinen tietenkin olisi jos jokaisen asian kohdalla kerrottaisiin etenemisestä. Esim, "1. Ominaisuus annettu betaryhmälle testiin 2. Betaryhmän palautteen perusteella tehty korjauksia ....... 7. Tulee julkiseen jakeluun seuraavassa ohjelmistopäivityksessä."
Viihteelle oma kehitysblogi
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Sellainen on joskus ollut gronerin ylläpitämänä. Sen Palstatiimi voisi kaivaa esille, niin nähtäisiin miten vuosia sitten hyväksi todetut ideat ovat kehittyneet.
nopeampaa ja yksityiskohtaisempaa se näin on.
nopeampaa ja yksityiskohtaisempaa se näin on.
Eihän blogin ylläpito täällä palstalla tarkoita etteikö kysymyksiin vastattaisi, vai mitä elisalaiset? 🙂 Ainakin minusta olisi mielenkiintoista seurata miten asiat etenee ja mitä uskaltaa tulevaisuudessa odottaa tulevaksi.
En näe mitään syytä miksei tälläinen onnistuisi, kun sellainen on jo käytössä OmaElisan uudistuksista 🙂
Toki jos jostain tietystä ominaisuudesta kysytään niin voidaan kertoa tilanne ohjata katselemaan kyseistä postausta josta löytyy muitakin asioita jotka on työn alla. En millään näe tulevien ominaisuuksien listaamista asiakaspalvelua poissulkevana tekijänä ja täytyy sanoa että aika heikoissa kantimissa asiakaspalvelu on jos näin käy.
Ihan foorumillakin on ollut muistaakseni ajansiirrosta lupaus pikaisesta toteutuksesta ja noin vuoden päästä todetaankin, ettei ole tulossa joka sitten aiheuttaa melkoisen kalabaliikin.
Uusimman boksin Netflix-sovelluksen sertifiointia odotettiin parinviikon päähän, kesti monta kuukautta ja aiheutti jatkuvaa kyselyä.
Kehitysehdotukset kyllä on aina kulkeutuneet nykyiselläänkin kehittäjien tietoon foorumilta, kovin harva vain toteutukseen asti päätyy.
Edes beta-ryhmässä ei uusia suunnitelmia/toimintoja etukäteen juurikaan paljasteta.