Yhteystiedot asiakaspalveluun


Miten teihin saa yhteyden hoitaakseen asioita kun liittymä on suljettu? Olisiko aihetta suoralle säpo-osoitteelle?
- soittamalla asiakaspalvelun puhelinnumeroon

- yhteydenottolomakkeella

- omaelisan kautta

- lähettämällä viesti tämän palstan palstatiimille (jotka siis ovat aspan työntekijöitä)



Ai niin, ja onhan se sähköpostiosoitekin olemassa. Tai siis montakin osoitetta, joten en viitsi enää yrittääkään arvata, mikä niistä on tällä hetkellä voimassa ja se "ainoa oikea".



Kaksi ensimmäistä vaihtoehtoa löytyy, kun surffaat riittävän syvälle asiakaspalvelun sivuille ja säädät näytön kontrastin poskelleen.



- ja siis jos ideapaja-asiana oli ehdottaa, että tuollainen spostiosoite perustettaisiin, niin tosiaan se on jo olemassa. Looginen jatkumo olisi ehdottaa, että osoite kerrottaisiin selvästi aspan sivuilla, mutta sen osalta lienee ihan turha esittää mitään toiveita.

(... niin, mistäs minä tiedän, vaikka se osoite olisikin jo aspan sivulla. Kirjoitettuna valkoisella fontilla valkoiselle pohjalle)
Tuossahan noita jo tulikin useita yhteydenottokanavia, jotka ovat huomattavasti nopeampia ja turvallisempia kuin perinteinen sähköposti. Meihin saa sähköpostitse yhteyden osoitteen asiakaspalvelu.liittymat@elisa.fi kautta tarpeen vaatiessa, mutta mm. tietosuojasyistä sähköpostilla asioiden hoitaminen ei aina ole se paras tapa olla yhteydessä. Itse suosin chattia melkein joka firman kanssa.