Vanhojen asiakkaiden liittymien päivitys


Kirjoitinkin jo tuosta aiemmin,miten Elisa antaa hyvät tarjoukset jos vaihtaa toisaalle siis ihan tekee jo sopimukset

¨JOten tätä on helppo käyttää hyödykseen. Ottaa vaan liittymän kilpailevalta ja sitten odottelee viestiä Elisalta ja soittaa itse. Ja päätyy takaisin Elisaan,mistä ei aikomustakaan erota.



Niin eikö olisi helpompaa pistää omille sivuille jonkin sortin tarjouksia josta voi sitten itse päivitellä eikä tarvitsisi teidänkään nähdä vaivaa.

Telefinlandilla oli asiakkailleen vaihtuvia tarjouksia kun oli asiakas, kuulemma.

🙂
Jos lähdetään siitä, että Tele Finland on kallistunut myös vuodessa satoja prosentteja. Mm. euron liittymä maksaa nykyään 5 euroa ja sisältää netin. Ainoa tapa saada tarjous nykyasiakkaana on usein valitettavasti numeronsiirto.
Mulla ei tietoa sen hinnoista sanoin vain mitå tuttu kertoi.



Sepä typerää mutta täytyy tehdä taas samoin. Eipä siinä muu auta
Hieman päivitystä tähän asiaan: on tällä hetkellä selvityksessä.
Montako vuotta selvitykset ovat käynnissä Elisalla?
Itseasiassa OmaElisassa näkyy nykyään jonkin verran asiakkaalle kohdistettuja tarjouksia. Lähetämme myös tekstiviestillä päivitys- ja kampanjan jatko tekstiviestejä, jossa asiakkaan ei tarvitse tehdä itse mitään tai jos haluaa päivittää niin vastata liittymään vain K. Melkein ehkä siis uskaltaisi sanoa, että tämä on toteutettu? 🙂

Varsinainen eteenpäin viemämme kehitysidea on vielä kesken, sillä sinne oltiin kirjattu tarkempia toiveita noista OmaElisan tarjouksista ainakin. Mutta selkeästi voi kyllä sanoa, että eteenpäin on menty tämän Elisalta lähtöisin olevan tarjouksen esittämisen kanssa.
Itseasiassa OmaElisassa näkyy nykyään jonkin verran asiakkaalle kohdistettuja tarjouksia. Lähetämme myös tekstiviestillä päivitys- ja kampanjan jatko tekstiviestejä, jossa asiakkaan ei tarvitse tehdä itse mitään tai jos haluaa päivittää niin vastata liittymään vain K. Melkein ehkä siis uskaltaisi sanoa, että tämä on toteutettu? :)

Varsinainen eteenpäin viemämme kehitysidea on vielä kesken, sillä sinne oltiin kirjattu tarkempia toiveita noista OmaElisan tarjouksista ainakin. Mutta selkeästi voi kyllä sanoa, että eteenpäin on menty tämän Elisalta lähtöisin olevan tarjouksen esittämisen kanssa.


Vai melkein? Tiedä sitten millä perusteella ja kenelle noita tarjouksia lähetellään, en muista saaneeni yhtäkään (paitsi Elisalle soiton jälkeen tarjoiltu aina sitovia 2v soppareita).

Nytkin ihan sattumalta huomasin, että Tarkka Premiumiin on tullut toivottuja ominaisuuksia, olisi ollut kiva saada tarjous tai viesti, mutta kun ei, niin ei.

Kyllä aika moni vanha asiakas on oman aktiivisuuden varassa, ovat varmaan Elisan mielestä niin varmoja nakkeja, ettei kannata huomioida?
Itseasiassa OmaElisassa näkyy nykyään jonkin verran asiakkaalle kohdistettuja tarjouksia. Lähetämme myös tekstiviestillä päivitys- ja kampanjan jatko tekstiviestejä, jossa asiakkaan ei tarvitse tehdä itse mitään tai jos haluaa päivittää niin vastata liittymään vain K. Melkein ehkä siis uskaltaisi sanoa, että tämä on toteutettu? :)

Varsinainen eteenpäin viemämme kehitysidea on vielä kesken, sillä sinne oltiin kirjattu tarkempia toiveita noista OmaElisan tarjouksista ainakin. Mutta selkeästi voi kyllä sanoa, että eteenpäin on menty tämän Elisalta lähtöisin olevan tarjouksen esittämisen kanssa.




OmaElisassa on tosiaan kohta "Omat Edut" ja siellä vielä lukee erikseen, että "verkkokaupan tarjoukset sinulle". Kuitenkin kun vertaan noita minulle_räätälöityjä tarjouksia, niin ne ovat aivan samoja, kuin kenelle tahansa, joka ostaa verkkokaupasta. Ainakin Saunalahti Huoleton premium ja puhelimet, joita katsoin oli ihan samalla hinnalla kuin muillekin. Eli itse en ainakaan koe saavani mitään minulle kohdistettuja tarjouksia.
A









Itseasiassa OmaElisassa näkyy nykyään jonkin verran asiakkaalle kohdistettuja tarjouksia. Lähetämme myös tekstiviestillä päivitys- ja kampanjan jatko tekstiviestejä, jossa asiakkaan ei tarvitse tehdä itse mitään tai jos haluaa päivittää niin vastata liittymään vain K. Melkein ehkä siis uskaltaisi sanoa, että tämä on toteutettu? :)

Varsinainen eteenpäin viemämme kehitysidea on vielä kesken, sillä sinne oltiin kirjattu tarkempia toiveita noista OmaElisan tarjouksista ainakin. Mutta selkeästi voi kyllä sanoa, että eteenpäin on menty tämän Elisalta lähtöisin olevan tarjouksen esittämisen kanssa.
OmaElisassa on tosiaan kohta "Omat Edut" ja siellä vielä lukee erikseen, että "verkkokaupan tarjoukset sinulle". Kuitenkin kun vertaan noita minulle_räätälöityjä tarjouksia, niin ne ovat aivan samoja, kuin kenelle tahansa, joka ostaa verkkokaupasta. Ainakin Saunalahti Huoleton premium ja puhelimet, joita katsoin oli ihan samalla hinnalla kuin muillekin. Eli itse en ainakaan koe saavani mitään minulle kohdistettuja tarjouksia.


Sieltä löytyy todella puikeita tarjouksia, kuten jääkaappi, älyvaaka ja monta erilaista robottia. Eihän noita puhelin"tarjouksia" muista erota kuin se, että ne voi ostaa osamaksulla.

Luotottaminen taitaa olla sitä Elisan avainbisnestä, joka tuottaa?

Kun operaattorit yrittävät tarjouksilla pitää lähtevät asiakkaat ominaan, niin lystinhän maksavat ne asiakkaat, jotka eivät ole lähdössä, kunnes tajuavat, että lähtöuhkaus kannattaa. Jos näille viitsittäisiin antaa kepin sijasta porkkanaa, niin ei ehkä olisi vaihtohalukkuutta.
Palaillaanpa vielä tähän ideaan / toiveeseen 🙂 Tavoitteenamme on toki tarjota asiakkaille yllättäviä etuja, muistamisia ja kiitosta asiakkuudesta. Varmasti tulevaisuudessa tulemme hyödyntämään OmaElisaa vielä uusilla tavoilla, jotta sieltä löytyisi vielä kohdennetumpia etuja ja yllätyksiä. Vaatii kuitenkin varmasti järjestelmien kehittämistä, mutta toiveet tähän liittyen on kuultu ja pyritään niihin vastaamaan.
Mä olen pitänyt saman puhelinliittymän vuodesta 1996, mutta ainoa saamani lahjus on ollut muutama käyntikortti. Ja nekin kävin erikseen kerjäämässä. Samaan aikaan on uusille asiakkaille syydetty jos jonkinlaista palkintoa. Jospa sitten, kun tulee neljännesvuosisata täyteen?
Mä olen pitänyt saman puhelinliittymän vuodesta 1996, mutta ainoa saamani lahjus on ollut muutama käyntikortti. Ja nekin kävin erikseen kerjäämässä. Samaan aikaan on uusille asiakkaille syydetty jos jonkinlaista palkintoa. Jospa sitten, kun tulee neljännesvuosisata täyteen? Voi ei. Toki mitä enemmän sopimuksia on niin sitä herkemmin niitä lahjuksiakin tulee. Ja riippuu vähän liittymätyypistäkin onko sille mitään etuutta. Jos käytössä on sellainen liittymä mitä ei enää uusmyynnissä ole niin sille on paha mitään etuuksia keksiäkään ellei päivitä liittymää 🙂
Moni on jo nähny että Elisaa ei kiinosta vanhat asiakkaat, ne on merkityksettömiä. Kun vaihtaa Elisalt pois niin sillo vaihdetaan eikä paluuta ole. Vain raha ja osaakkeenomistajat kiinnostaa et ne pääsee juhlimaan aina kun on tehny voittoa.
Pitää olla satojen eurojen asiakas Elisalle kuukaudessa, eli joku viisihenkinen perhe kalleimmilla liittymillä, sitten saa huomiota! Jos vuodessa maksaa tuhansia, niin ehkä löytyy joku alennus.



DNA:lla on sama juttu 😕 Pakko on alkaa siirtää numeroita, että saa tarjouskoneesta muutakin kuin 1-2 euron alennuksia, parempaan pystyvät! 12,90 euron liittymääni on myyty 6,90 eurolla!



Kuka sen saa? 😆



Uusi asiakas, tietenkin! Vanha on vain riesa... kunnes on lähtemässä, niin halutaan pitää.



Nyt soi Atmozfears & Blacklite - Dont Let Me Down (Original Mix).


Itseasiassa OmaElisassa näkyy nykyään jonkin verran asiakkaalle kohdistettuja tarjouksia. Lähetämme myös tekstiviestillä päivitys- ja kampanjan jatko tekstiviestejä, jossa asiakkaan ei tarvitse tehdä itse mitään tai jos haluaa päivittää niin vastata liittymään vain K. Melkein ehkä siis uskaltaisi sanoa, että tämä on toteutettu? :)

Varsinainen eteenpäin viemämme kehitysidea on vielä kesken, sillä sinne oltiin kirjattu tarkempia toiveita noista OmaElisan tarjouksista ainakin. Mutta selkeästi voi kyllä sanoa, että eteenpäin on menty tämän Elisalta lähtöisin olevan tarjouksen esittämisen kanssa.
Vai melkein? Tiedä sitten millä perusteella ja kenelle noita tarjouksia lähetellään, en muista saaneeni yhtäkään (paitsi Elisalle soiton jälkeen tarjoiltu aina sitovia 2v soppareita).

Nytkin ihan sattumalta huomasin, että Tarkka Premiumiin on tullut toivottuja ominaisuuksia, olisi ollut kiva saada tarjous tai viesti, mutta kun ei, niin ei.

Kyllä aika moni vanha asiakas on oman aktiivisuuden varassa, ovat varmaan Elisan mielestä niin varmoja nakkeja, ettei kannata huomioida?




En minäkään ole saanut mitään tarjouksia Elisalta, vaikka olen tehnyt Elisan kautta laitehankintojakin vähän reilun 5 vuoden aikana yli 6 000 euron edestä.

Ja sekä matkapuhelinliittymä että netti (Elisa Viihde) on ollut Elisalta vuodesta kivi ja hakku.



Eipä Elisa vanhoja asiakkaita ole ikinä huomioinut. kalastellakseen uusia, niin nämä tarjoukset on suunnattu heille. Elisa ja yleensä operaattorit luottavat siihen että vanhat asiakkaat kulkevat imussa, että meistä ja mielipiteistämme ei kannata välittää.