Vastattu

Elisa sähköposti

  • 12 October 2017
  • 17 kommenttia
  • 1256 katselukerrat

En pääse kirjautumaan sähköpostiini (m.webmail.elisa.fi).
Onko sähköpostissa jotain vikaa?
Päivällä s-posti toimi
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 13 October 2017, 14:02

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

17 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Yleisesti sähköpostissa ei ole mitään ongelmaa. Kannattaa ottaa yhteys asiakaspalveluun, esimerkiksi chatin kautta, niin asia selviää nopeiten.
Sähköpostisi voi olla esim. suljettu.

Jos asia ei ole kiireinen niin voit laittaa meille osoitteesi myös ykistyisviestillä niin katsotaan tilanne.
Kiitos. Asia selvisi kun otin yhteyttä asiakaspalveluun, sähköpostiin oli tullut liikaa roskapostia jonka vuoksi sähköpostin salasana oli poistettu elisan toimesta. Uuden salasanan saaminen olikin haastavaa kun näissä vanhoissa s-posteissa ei ole mitään millä todentaa henkilöllisyyden, mutta sain uuden salasanan ja taas sähköpostin auki.
Pystyykö muuten sähköpostin salasanaa muuttamaan webmailin kautta itse mitenkään?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ei valitettavasti pysty 😞
Et siis ikävä kyllä pääse enää kirjautumaan sähköpostiisi.
Käyttäjätaso 7
Pystyykö muuten sähköpostin salasanaa muuttamaan webmailin kautta itse mitenkään?

Ei.

Noita ilmaisposteja ei enää pysty itse hallinnoimaan. Vain jollekin liittymälle kuuluvat (maksulliset) postitilit ovat hallinnoitavissa Oma Elisassa.
Selvä, kiitos.
Jippii ei ole toiminut pitkään aikaan ja tämän piti tulla elisan hallintaan. Tuo toimikin tähän päivään asti.
Tänään ilmeiseseti koko jippii.fi päätteinen s-postini ei toimi enää ollenkaan joten KAIKKI s-posti jäi sinne. Elisan netti.fi minkä Elisan porukka on minulle jostain repässyt itse ei ole minun luomani joten siellä ei ole mitään postia. Käsitin että näiden piti yhdistyä mutta ei. 😕 En tiedä miten saan enää enitsen laatikkoni sisällön uuteen s-postiin.
Kiitos. Asia selvisi kun otin yhteyttä asiakaspalveluun, sähköpostiin oli tullut liikaa roskapostia jonka vuoksi sähköpostin salasana oli poistettu elisan toimesta. Uuden salasanan saaminen olikin haastavaa kun näissä vanhoissa s-posteissa ei ole mitään millä todentaa henkilöllisyyden, mutta sain uuden salasanan ja taas sähköpostin auki.

Minulla siis luultavammin sama ongelma tuon jippii.fi kanssa...
ja aspaan on muuten ihan mahdotonta päästä tänä päivänä... ihan kuin tehtäisiin tahallaan vaikeaa asiakkaalle.
Käyttäjätaso 7
Jippii ei ole toiminut pitkään aikaan ja tämän piti tulla elisan hallintaan. Tuo toimikin tähän päivään asti.
Tänään ilmeiseseti koko jippii.fi päätteinen s-postini ei toimi enää ollenkaan joten KAIKKI s-posti jäi sinne. Elisan netti.fi minkä Elisan porukka on minulle jostain repässyt itse ei ole minun luomani joten siellä ei ole mitään postia. Käsitin että näiden piti yhdistyä mutta ei. 😕 En tiedä miten saan enää enitsen laatikkoni sisällön uuteen s-postiin.


Jos Elisan tuki on itse luonut sinulle uuden postitilin , niin niiden olisi kuulunut siirtää myös postit vanhasta uuteen.

Laitapa tiedot tileistä yksityisviestillä vaikkapa Palstatiimille ja pyydä hoitamaan postien kopiointi.

https://palsta.elisa.fi/members/palstatiimi-95702
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ei me luoda kenellekään mitään uusia laatikoita ja Jippiit on kyllä säilynyt. 🙂 On eri asia jos se on sulkeutunut käyttämättömyyden takia tai salasana on rikottu spämmäämisen takia (ilmaisen jippii- sähköpostin salasanaa ei pääse vaihtamaan) jolloin laatikko on tavoittamattomissa pysyvästi. Näissä tapauksissa emme voi mitenkään sähköposteja palauttaa.
Voit kuitenkin Sokrateen ohjeen mukaan laittaa meille yksityisviestiä niin selvitetään tilanne.
Heh, no ei ole tapahtunut kyllä. Ihan tyhjyyttä ammottaa tuo minkä Elisa on minulle luonnut.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ei me luoda kenellekään mitään uusia laatikoita ja Jippiit on kyllä säilynyt. 🙂 On eri asia jos se on sulkeutunut käyttämättömyyden takia tai salasana on rikottu spämmäämisen takia (ilmaisen jippii- sähköpostin salasanaa ei pääse vaihtamaan) jolloin laatikko on tavoittamattomissa pysyvästi. Näissä tapauksissa emme voi mitenkään sähköposteja palauttaa.
Voit kuitenkin Sokrateen ohjeen mukaan laittaa meille yksityisviestiä niin selvitetään tilanne.


Tässä tapauksessa pätee siis tuo kohta.
Käyttäjätaso 7
Ei me luoda kenellekään mitään uusia laatikoita

Joo ette varmaan mitään uusia laatikoita enää , mutta luotte tai ainakin aiemmin loitte uuden liittymän hankinnan yhteydessä juurikin noita @netti.fi laatikoita. Sellainen on saattanut asiakkaalla olla hänen tietämättään jo kauan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ei me luoda kenellekään mitään uusia laatikoita

Joo ette varmaan mitään uusia laatikoita enää , mutta luotte tai ainakin aiemmin loitte uuden liittymän hankinnan yhteydessä juurikin noita @netti.fi laatikoita. Sellainen on saattanut asiakkaalla olla hänen tietämättään jo kauan.


Juu, tästä tais olla kyse joo mutta ei mitään Jippii laatikoita noilla siis meidän toimesta ole korvattu/tulla korvaamaan 🙂

Elisa-sähköposti lakkasi toimimasta viikonloppuna. Poistin joitakin satoja viestejä, mutta ei auttanut. Viestit lähtevät, mutta mitään virheilmoituksia en saa eli viestit häipyvät mustaan laatikkoon.

Ei toimi desktopissa eikä puhelimella. Ongelman on pakko olla Elisan palvelimella. Ovatko muut huomanneet vastaavaa?

 

Terv. Juha Pekka Kämäri

Käyttäjätaso 7

Elisa-sähköposti lakkasi toimimasta viikonloppuna. Poistin joitakin satoja viestejä, mutta ei auttanut. Viestit lähtevät, mutta mitään virheilmoituksia en saa eli viestit häipyvät mustaan laatikkoon.

Ei toimi desktopissa eikä puhelimella. Ongelman on pakko olla Elisan palvelimella. Ovatko muut huomanneet vastaavaa?

Täällä kyllä toimii posti ihan normaalisti. Lienee jotakin vikaa siinä sinun postitilissä. Otapa yhteyttä @OmaYhteisö-tiimi :iin.