Vastattu

Webmail ei toimi

  • 20 March 2018
  • 8 kommenttia
  • 6029 katselukerrat

Käyttäjätaso 3
webmailini on lopettanut viestien vastaanottamisen edes itseltä lähetetty sähköposti ei tule läpi.
Lähettäminen toimii, se on testattu??

-J-
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 20 March 2018, 21:05

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26
Ja nimenomaan webmail, ei mikään erillinen sähköpostisovellus?

Olethan varmistanut, että sähköpostissa on riittävästi tilaa, jotta uudet viestit tulevat perille? Tarvittaessa poista kaikki turha, tyhjennä roskakori ja kirjaudu ulos webmailista, jotta palvelin alkaa poistamaan viestejä ja vapauttamaan tilaa.

Kannattaa myös huomioida se, että kaikki kansiot eivät välttämättä oletuksena näy webmailin päänäkymässä. Saat kaikki kansiot näkyviin menemällä webmailissa asetuksiin ja valitsemalla "Kansiot". Laita ruksi kaikkien kansioiden kohdalle, jolloin ne näkyvät webmailin päänäkymässä.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
jankro, selvisikö ongelma Dj_Godin vinkeillä? 🙂 Kuulostaa tosiaan siltä, että sähköposti saattaisi nyt olla täynnä, mikäli se muutoin tuntuu toimivan normaalisti.
Webmail ei ota viestejä vastaan. Postilaatikossa on vielä puolet tilaa. Missä vika?
Käyttäjätaso 7
Webmail ei ota viestejä vastaan. Postilaatikossa on vielä puolet tilaa. Missä vika?

Jos mahdollista , niin kokeile lähettää jostakin toisesta osoitteesta omaasi testiviesti. Jos se ei mene perille , niin lähettävään osoitteeseen pitäisi tulla kuittauksena virheilmoitus. Siinä olevasta vikakoodista voi päätellä mikä on vialla.

Voit kopioida sen vikailmoituksen tänne , niin tutkitaan , josko siitä selviäisi jotakin. Poista kuitenkin siitä viestistä omat postiosoitteesi.

Webmail ei ota viestejä vastaan. Postilaatikossa on vielä puolet tilaa. Missä vika?Jos mahdollista , niin kokeile lähettää jostakin toisesta osoitteesta omaasi testiviesti. Jos se ei mene perille , niin lähettävään osoitteeseen pitäisi tulla kuittauksena virheilmoitus. Siinä olevasta vikakoodista voi päätellä mikä on vialla.

Voit kopioida sen vikailmoituksen tänne , niin tutkitaan , josko siitä selviäisi jotakin. Poista kuitenkin siitä viestistä omat postiosoitteesi.


Delivery to the following recipient failed permanently:



Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain jippii.fiby fe-stp.mail.saunalahti.fi. [62.142.5.25].

The error that the other server returned was:
550 5.2.2 : Recipient address rejected: User over quota
Käyttäjätaso 7
The error that the other server returned was:
550 5.2.2 : Recipient address rejected: User over quota


Tuossa vikakoodissa lukee , että postilaatikko on täynnä. Jos Webmail ilmoittaa , että tilaa on , niin se valehtelee. Tätä on ollut ennenkin.

Laita Webmailin asetuksista kaikki kansiot näkymään ja tyhjentele kaikki tarpeeton ja lopuksi myös roskakori. Sitten kirjaudu ulos postista , jolloin palvelin ryhtyy tekemään tilaa laatikkoon tausta-ajona ja se voi kestää useamman tunnin.

Jos ei auta , niin sitten yhteyttä aspaan.

The error that the other server returned was:
550 5.2.2 : Recipient address rejected: User over quota
Tuossa vikakoodissa lukee , että postilaatikko on täynnä. Jos Webmail ilmoittaa , että tilaa on , niin se valehtelee. Tätä on ollut ennenkin.

Laita Webmailin asetuksista kaikki kansiot näkymään ja tyhjentele kaikki tarpeeton ja lopuksi myös roskakori. Sitten kirjaudu ulos postista , jolloin palvelin ryhtyy tekemään tilaa laatikkoon tausta-ajona ja se voi kestää useamman tunnin.

Jos ei auta , niin sitten yhteyttä aspaan.


Tyhjennetty jo aiemmin tänään. Ei silti tule viestit perille.
Käyttäjätaso 7
Tyhjennetty jo aiemmin tänään. Ei silti tule viestit perille.

Ok. Sitten on mahdollista , että laatikko on mennyt ns. estotilaan ja silloin tarvitaan aspan apua. Itse sitä ei voi korjata.

Siis yhteyttä vain aspaan.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/