Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Rantomeister
Katso alkuperäinen viestiEi ole rekisteröity verkkoon
Vaihdettiin puhelimet vaimon kanssa Elisaan. Vaimon uusi puhelin ilmoittaa jos soittaa että "Ei ole rekisteröity verkkoon". Sim-kortti on myös uusi. Onko tietoa missä vika?
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Hei @PallasAthene ja tervetuloa OmaYhteisön jäseneksi.
Vaikuttaisi siltä, että SIM-korttia ei ole vielä aktivoitu. Uusi SIM-kortti tulee aktivoida käyttöön ennen kuin sen saa verkkoon. Uuden SIM-kortin voi aktivoida ihan soittamalla asiakaspalveluun tai vastaavasta OmaElisan kautta. Mikäli tuo ei ratkea helposti niin laittakaa ehdottomasti meille yksityisviestiä@OmaYhteisö-tiimi .
Vaikuttaisi siltä, että SIM-korttia ei ole vielä aktivoitu. Uusi SIM-kortti tulee aktivoida käyttöön ennen kuin sen saa verkkoon. Uuden SIM-kortin voi aktivoida ihan soittamalla asiakaspalveluun tai vastaavasta OmaElisan kautta. Mikäli tuo ei ratkea helposti niin laittakaa ehdottomasti meille yksityisviestiä
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi