Vastattu

Ei ole rekisteröity verkkoon

  • 3 June 2019
  • 1 kommentti
  • 1560 katselukerrat

Vaihdettiin puhelimet vaimon kanssa Elisaan. Vaimon uusi puhelin ilmoittaa jos soittaa että "Ei ole rekisteröity verkkoon". Sim-kortti on myös uusi. Onko tietoa missä vika?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Rantomeister 3 June 2019, 15:11

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Hei @PallasAthene ja tervetuloa OmaYhteisön jäseneksi.

Vaikuttaisi siltä, että SIM-korttia ei ole vielä aktivoitu. Uusi SIM-kortti tulee aktivoida käyttöön ennen kuin sen saa verkkoon. Uuden SIM-kortin voi aktivoida ihan soittamalla asiakaspalveluun tai vastaavasta OmaElisan kautta. Mikäli tuo ei ratkea helposti niin laittakaa ehdottomasti meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi.