Vastattu

Ei ole rekisteröity verkkoon

  • 3 kesäkuu 2019
  • 1 kommentti
  • 771 katselukerrat

Vaihdettiin puhelimet vaimon kanssa Elisaan. Vaimon uusi puhelin ilmoittaa jos soittaa että "Ei ole rekisteröity verkkoon". Sim-kortti on myös uusi. Onko tietoa missä vika?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Rantomeister 3 kesäkuu 2019, 15:11

Hei @PallasAthene ja tervetuloa OmaYhteisön jäseneksi.

Vaikuttaisi siltä, että SIM-korttia ei ole vielä aktivoitu. Uusi SIM-kortti tulee aktivoida käyttöön ennen kuin sen saa verkkoon. Uuden SIM-kortin voi aktivoida ihan soittamalla asiakaspalveluun tai vastaavasta OmaElisan kautta. Mikäli tuo ei ratkea helposti niin laittakaa ehdottomasti meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Hei @PallasAthene ja tervetuloa OmaYhteisön jäseneksi.

Vaikuttaisi siltä, että SIM-korttia ei ole vielä aktivoitu. Uusi SIM-kortti tulee aktivoida käyttöön ennen kuin sen saa verkkoon. Uuden SIM-kortin voi aktivoida ihan soittamalla asiakaspalveluun tai vastaavasta OmaElisan kautta. Mikäli tuo ei ratkea helposti niin laittakaa ehdottomasti meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi.

Osallistu keskusteluun