Vastattu

omaelisa

  • 28 January 2020
  • 2 kommenttia
  • 605 katselukerrat

Omaelisa sovelluksessa voi vain katsella mistä maksaa mutta ei tehdä mitään muutoksia? 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jekke 28 January 2020, 16:26

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Hei. Hyvää iltaa.

Eihän asiakkaiden pidä muutoksia tehdä kännykällä, hehän voivat vaikka halventaa liittymää. Elisa yrittää kaikin keinoin estää muuttamasta palveluitaan mobiilisti: laskut maksuun ja sillä siisti. Mitä muuta taitoa Elisan asiakkaalta odotetaan? Tiedä vaikka asiakas erehtyisi painamaan jotain, ja sitten yhtäkkiä onkin numero siirtymässä jonnekin. Parempi ulkoistaa vain laskujen maksu Elisan asiakkaalle, ja muutokset sitten tietokoneella, kun ei enää muista.

Voihan niistä toki myös soittaa, niin menee sitä palvelumaksua, tai “Omaguruun”.

Siinä onkin guruilla hommaa yrittää neuvoa miten asetetaan estot MobiiliElisassa.

Latasin kokeeksi DNA Minun palveluni -mobiilisovelluksen ja se pohjautuu samaan.

Pidetäänkö meitä asiakkaita ihan taidottomina, ettei 2020 voisi ihan aikuisten oikeasti muutella asetuksia, mobiilisti!!! Kyllä on turhia sovelluksia, jos ei voi hallita mitään. S-pankin sovellus täydellinen: lähes kaikki asiat voi tehdä mitä koneellakin. On teleoperaattoreilla matkaa vielä.

Nyt soi Ran-D - Demolition Time (Radio Edit).

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +7

Moikka @Väne4 ja tervetuloa OmaYhteisöön!

 

Tosiaan tuo OmaElisa -sovellus on hieman suppeampi ominaisuuksiltaan, kuin selainversio. Internetselaimella voit myös puhelimella kirjautua OmaElisaan, jossa pystyy hallinnoimaan liittymää enemmän, kuin sovelluksella :blush: