Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Rajatapaus
Katso alkuperäinen viestiPilvi linnan saasana unohtui
Haluaisin palauttaa pilvipalvelusta puhelimen tietoni. Vihjeeni on itse, mutta ei se ota nimeäni
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Moi Saikki ja tervetuloa OmaYhteisöön!
Voit vaihtaa unohtuneen salasanan täällä: https://pilvilinna.elisa.fi/ . Klikkaa kirjautumisruudun alareunasta vielä Unohditko salasanasi- kohtaa salasanan vaihtamiseksi. 🙂
Voit vaihtaa unohtuneen salasanan täällä: https://pilvilinna.elisa.fi/ . Klikkaa kirjautumisruudun alareunasta vielä Unohditko salasanasi- kohtaa salasanan vaihtamiseksi. 🙂
Mutta kun se ei löydä minun sähköpostia.
Mitä sitten ?
Mitä sitten ?
Pilvilinna on sidottu sähköpostiosoitteesi, jonka olet sen ostohetkellä antanut tai joka sinulla on silloin ollut käytössäsi. Salasanan palautus onnistuu vain tähän sähköpostiin. Mikäli salasanan palautus ei onnistu ollenkaan, suosittelen että olet yhteydessä asiakaspalveluumme. Yhteystiedot löydät täältä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi