Vastattu

Puhelimen osamaksu

  • 12 syyskuu 2020
  • 4 kommenttia
  • 703 katselukerrat

Elikkäs olin ostamasta elisan verkkokaupasta huawei 40 pro mallia ja sitten tukee tälläinen virheilmoitus 

Tilaustasi ei hyväksytty laskulla maksettavaksi.

Sinulla on laitesopimuksia, joiden arvosta on huomattava osa maksamatta tai olet tekemässä arvoltaan suurta tilausta, joten valitsemasi maksutapa ei ole mahdollinen. Valitse toinen maksutapa.

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 12 syyskuu 2020, 08:14

Tilauksen yhteydessä asiakkaalle tehdään aina luottotarkistus. Kuten saamasi viesti kertoo, sinulla voi olla liikaa avoimia laitesopimuksia, tilauksen loppusumma on arvoltaan suuri tai olet maksanut aiemmat laskut liian usein myöhässä, voi laskun valitseminen maksutavaksi olla estetty. Myös luottotietojen pitää olla kunnossa.

 

Lisää tietoa täältä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laskutus/ohje/verkkomaksu/

 

Mikäli näistä mikään ei pidä paikkaansa, kannattanee olla yhteydessä Elisan asiakaspalveluun tai hankkia laite muualta.

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4

Tilauksen yhteydessä asiakkaalle tehdään aina luottotarkistus. Kuten saamasi viesti kertoo, sinulla voi olla liikaa avoimia laitesopimuksia, tilauksen loppusumma on arvoltaan suuri tai olet maksanut aiemmat laskut liian usein myöhässä, voi laskun valitseminen maksutavaksi olla estetty. Myös luottotietojen pitää olla kunnossa.

 

Lisää tietoa täältä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laskutus/ohje/verkkomaksu/

 

Mikäli näistä mikään ei pidä paikkaansa, kannattanee olla yhteydessä Elisan asiakaspalveluun tai hankkia laite muualta.

Minulla ei ole maksamattomia/myöhästyneiyä laskuja ja luottotiedot ovat kodhallaa.

Käyttäjätaso 5

Minulla ei ole maksamattomia/myöhästyneiyä laskuja ja luottotiedot ovat kodhallaa.

Todennäköisesti sulla on sen verran velkaa Elisalle ettei onnistu uusi osto

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4

Niin tai näin, tämä julkinen keskustelualue on väärä paikka näiden asioiden selvittämiseen.

 

Tämän takia kannattaa ottaa yhteys Elisan asiakaspalveluun tai laittaa yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle. Viestiin mukaan omat tiedot. Lisäksi kannattaa tallentaa asiakasnumero omaan profiiliin täällä OmaYhteisössä. Se helpottaa ja nopeuttaa asiointia.

Osallistu keskusteluun