Puk-koodi ei toimi
Hei. Samsung 5 hyväksyy ensin puk-koodin ja kysyy uutta pin-koodia. Uuden pin-koodin kyselyn jälkeen (2 pinniä) kone ilmoittaa puk-koodin olevan väärä.
Tarkistin juuri omilta sivuilta puk- koodin. Kortti on kohta lopullisesti lukittuna. Onko tietoa, Kiitos.
Tarkistin juuri omilta sivuilta puk- koodin. Kortti on kohta lopullisesti lukittuna. Onko tietoa, Kiitos.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Väheneekö yritykset noiden väärien koodien jälkeen? 10 pitäisi olla alunperin. Jos ei vähene niin lienee vikaa kortissa tai puhelimessa. Jos vähenee niin puk-koodi on väärä.
Jälkimmäisessä tapauksessa kannattaa varmistaa, että katsot oikean liittymän tietoja omilta sivuilta.
Jälkimmäisessä tapauksessa kannattaa varmistaa, että katsot oikean liittymän tietoja omilta sivuilta.
Kiitos vastauksestasi. Kyllä ne vähenee. Mainitsin kortin olevan kohta lopullisesti suljettu. Voin kokeilla toisella puhelimella jos saisin kortin auki. Saisko konstilla uusia "toivomuksia" niinkuin pentuna aina kolmella toivomuksella toivottiin.
Jos kortti on lopullisesti suljettuna niin sitä ei sitten enää auki saa millään.
Elikä uutta simiä hankkimaan. 🙂
Elikä uutta simiä hankkimaan. 🙂
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi