Vastattu

Elisa Viihde hyytyy hetkeksi

  • 2 January 2020
  • 4 kommenttia
  • 371 katselukerrat

100/50 kuituyhteyteen suoraan verkkokaapelilla kytketty Elisa Viihde-boksi oirelee siten, että kuva hyytyy hetkeksi, ääni kuuluu. Sitten kuva hyppää eteenpäin ja jatkaa normaalia toimintaa mutta ääni häviää. Pari sekuntia tästä molemmat kuuluvat/näkyvät taas normaalistu. Asian korjausta voi nopeuttaa käymällä toisella kanavalla. Resetoinneista ja tehdasasetusten palautuksesta ei ole ollut apua. Oisko muita vinkkejä?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ 9 January 2020, 15:44

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +7

Moikka @Jönsses ja Tervetuloa OmaYhteisöön!

 

Toimiiko muuten netti kotona ihan normaalisti? Millaisia nopeuksia saat jos teet tuolla netillä nopeusmittauksen?

 

Suosittelen vielä tekemään tuon digiboksin tehdasasetusten palautuksen sekä digiboksin sisäisen muistin alustuksen ensihätään. 

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/

En ole ainakaan huomannut muita häiriöitä. Nopeuden mittasin se on luvattu 100/50 tai inasen alle, koska tuossa on muita vehkeitä käyttämässä kaistaa tälläkin hetkellä. Netflix toimii laitteella moitteetta, vika ilmenee vain IPTV-kanavilla (501 ja eteenpäin).

Käyttäjätaso 3

En ole ainakaan huomannut muita häiriöitä. Nopeuden mittasin se on luvattu 100/50 tai inasen alle, koska tuossa on muita vehkeitä käyttämässä kaistaa tälläkin hetkellä. Netflix toimii laitteella moitteetta, vika ilmenee vain IPTV-kanavilla (501 ja eteenpäin).

 

Toimiiko esimerkiksi tallenteet normaalisti? Lisäisitko asiakasnumeron profiilisi tietoihin “ Asiakasnumero tai puhelinnumero” niin voisimme kurkata tilannetta :slight_smile:

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Moikka @Jönsses 

Joko oli ongelma ratkennut vai vieläkö vika on päällä?

Jos ei ole vielä selvinnyt niin lisäile asiakasnumeroa profiilitietoihin niin tutkitaan tilannetta tarkemmin :)