Hei.
Tänään katsoin tallenteelta nelosen ja kolmosen ohjelmia, jotka olivat tulleet useimpina päivinä.
Niissä joissakin tallenteissa äänet katosivat useamman kerran silloin tällöin vähäksi aikaa.
Ajattelin että tämä vika oli ollut kanavan lähetyksissä.
kuitenkin kun katsoin Elisa Viihteen Yle Areena sovelluksesta ohjelmia, niin tämä sama ongelma toistui sielläkin.
Asetuksiin en ole tehnyt mitään muutoksia.
Muilla samaa havaintoa ?
Sivu 1 / 1
Jos käytössä ei ole mitään ulkoista äänentoistoa (kotiteatteri tms), niin ensin lähtisin vaihtamaan HDMI-piuhan ja kokeilisin sitä toiseen porttiin telkkarissa. Sillä saisi rajattua jo hieman häiriön aiheuttajaa. Myös digiboksin tehdasasetuksiin palautus kannattaa tehdä, mikäli johdon ja portin vaihtaminen auta.
Kuinkas saatoinkaan taas arvata että ehdotatte tehdasaaetuksien palautusta...
Siksi en ole tehnyt enää asetuksiin käyttöä helpottavia muutoksiakaan, esim. Kanavaluetteloissa suosikkeja tai piilotuksia, koska tehdasasetukset joutuu palauttamaan niin usein. Ihan jokaiseen ongelmaan sitä ei tarvitsisi kuitenkaan ensimmäisenä ehdottaa.
Ihan voisitte yrittää löytää ongelman ratkaisua sieltä Elisan palvelun päästä.
Ihan aina ei asiakkaan laitteissa ole vikaa.
Minä takkusin edellisen boxin kanssa vuoden, ennen kun uskoitte vihdoin "jaa oliskohan Elisan boxi sitten kuitenkin viallinen?"
Nyt ei välttämättä itse boxi ole viallinen, mutta voitte kaivella muita ongelmaratkaisuehdotuksia noitten tavanomaisten tilalle. Kun ne nyt osataan jo ulkoa.
Voin sanoa että tehdasasetuksien palautus on tehty osittain muistakin syistä nyt pariin kertaan tuon vian jälkeen.
Hdmi vaihdettu, sekä portti. Itseasiassa nyt täysin toinen telkkarikin.
Puuttui vain se että olisitte nytkin kysynyt onko boxi langallisena vai langattomalla yhteydellä. Voin kertoa että langallisena.
Nyt tänään huomasin myös YouTubessa samaa ongelmaa.
Siksi en ole tehnyt enää asetuksiin käyttöä helpottavia muutoksiakaan, esim. Kanavaluetteloissa suosikkeja tai piilotuksia, koska tehdasasetukset joutuu palauttamaan niin usein. Ihan jokaiseen ongelmaan sitä ei tarvitsisi kuitenkaan ensimmäisenä ehdottaa.
Minä takkusin edellisen boxin kanssa vuoden, ennen kun uskoitte vihdoin "jaa oliskohan Elisan boxi sitten kuitenkin viallinen?"
Niinpä niin. :D
MInä takkusin viitisen vuotta Elisan digiboksien kanssa , kunnes uskoin , ettei ne ala ikinä toimimaan kunnolla. Sanoin irti Viihteen ja hankin tavallisen tallentavan digiboksin. Siihen loppui takkuaminen. Siitä on nyt jo yli neljä vuotta ja sama virsi Elisalla jatkuu edelleen.
Olisikohan aika muidenkin uskoa ettei Elisaa niiden boksien toiminta kiinnosta pätkääkään.
PirtaPaula: Tosi kurja kuulla monista ongelmista Elisa Viihteen kanssa. :(
Nämä ongelmat saataisiin varmasti parhaiten ratkottua esimerkiksi Facebookin yksityisviestien puolella. Meille voi myöskin soittaa, kaikki yhteydenottokanavat löytyy täältä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ .
Nämä ongelmat saataisiin varmasti parhaiten ratkottua esimerkiksi Facebookin yksityisviestien puolella. Meille voi myöskin soittaa, kaikki yhteydenottokanavat löytyy täältä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ .
Siksi en ole tehnyt enää asetuksiin käyttöä helpottavia muutoksiakaan, esim. Kanavaluetteloissa suosikkeja tai piilotuksia, koska tehdasasetukset joutuu palauttamaan niin usein. Ihan jokaiseen ongelmaan sitä ei tarvitsisi kuitenkaan ensimmäisenä ehdottaa.
Minä takkusin edellisen boxin kanssa vuoden, ennen kun uskoitte vihdoin "jaa oliskohan Elisan boxi sitten kuitenkin viallinen?"
Niinpä niin. :D
MInä takkusin viitisen vuotta Elisan digiboksien kanssa , kunnes uskoin , ettei ne ala ikinä toimimaan kunnolla. Sanoin irti Viihteen ja hankin tavallisen tallentavan digiboksin. Siihen loppui takkuaminen. Siitä on nyt jo yli neljä vuotta ja sama virsi Elisalla jatkuu edelleen.
Olisikohan aika muidenkin uskoa ettei Elisaa niiden boksien toiminta kiinnosta pätkääkään.
Joku sua kuitenkin Elisa Viihteessä tai Elisan muissa palveluissa kuinnostaa, kun ylipäätään olet Palstalla.
No ae ei liene kiellettyä.
Olin ennen Elisaa muulla operaattorilla ja se ei toiminut tämänkään vertaa.
Nämä ongelmat saataisiin varmasti parhaiten ratkottua esimerkiksi Facebookin yksityisviestien puolella. Meille voi myöskin soittaa, kaikki yhteydenottokanavat löytyy täältä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ .
Niinhän sitä haluis uskoa.
Mutta sen verran olen soitellut eri asioista että tiedän ettei maksa vaivaa.
Ja en usko että neuvot puhelimitse tai facebookissa olisi yhtään sen parempia kun täälläkään.
Vai onko teillä eri ongelman ratkaisu ja asiakaspalvelu intressi siitä riippuen, mitä kautta teihin ottaa yhteyttä.
En aio maksaa palvelupuhelun muodossa Elisalle siitä että korjaatte omien palvelujenne ongelmia.
En ylipäätään ymmärrä minkä vuoksi täälläkään enää mitään kysellä, kun vastaus on aina sama, vaikka kysymykset muuttuu.
No valitettavasti se on sitten tosi hankala auttaa jos oikein mitään kautta ei sovi tuo yhteydenotto 😞
Täällä Palstan julkipuolella emme voi käsitellä esim. yhteystietojasi ja siksi pyydämme ottamaan toista kautta yhteyttä. Vaihtoehtoja on monenlaisia, mutta kyllä sitä vianrajaukseen ja ongelman ratkaisuun aina tarvitsee sitä dialogia ja yhteistyötä.
Ja kyllähän niitä maksuttomia vaihtoehtoja on kanssa olemassa. 🙂
Täällä Palstan julkipuolella emme voi käsitellä esim. yhteystietojasi ja siksi pyydämme ottamaan toista kautta yhteyttä. Vaihtoehtoja on monenlaisia, mutta kyllä sitä vianrajaukseen ja ongelman ratkaisuun aina tarvitsee sitä dialogia ja yhteistyötä.
Ja kyllähän niitä maksuttomia vaihtoehtoja on kanssa olemassa. 🙂
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi