Elisa-Viihteestä,
20190723
...että Elisa Viihde-digiboxin pitäisi olla yhdistettynä internettiin
Miksi Elisan digi-boxi (N7800 musta) ajoittain katkaisee tallennetun filmin lähetyksen,
- - -
20190722 2220
1) 'Palvelun käyttäminen edellyttää, että Elisa Viihde-digiboxin pitäisi olla yhdistettynä internetiin'
...
2) Yhteys katkaistu.
...
3) Yhdistetty lähiverkkoon
... (usean minuutin odotusta)
4) Yhteysvirhe, yritä hetkenkuluttua uudelleen (-11)
tai
Yhteysvirhe, yritä hetkenkuluttua uudelleen (-113)
...
5) Yhteys katkaistu.
... (odotusta)
20190722 2230
Siinä sekvenssi 1234512345 ... joka jatkuu ja jatkuu ...
- - -
Kaikki yhteydet laitteiden välillä langallisia.
Mitä muitakaan laitteita, jotka samanaikaisisti käyttäisivät tätä yhteyttä ei ole käytössä
- ei myöskään wifin kautta esim joku muu - koska se on ns 'pois käytöstä'
Ko ongelma tulee aikaajoin, sitä ei voi ns ennakoita ja jopa useamman kerran samana päivänäkin.
Alkaa jo hieman ärsyttämäänkin. Missä ongelma?
Samat netin liikennöinti-laitteet olleet käytössä ... muutamia vuosia ... tosin pc:t ja näyttölaitteet uudempia, mutta tämä ei ole asia ydin.
Itse internet-yhteydessä ei ole mitää vikaa, eli kaapelimodeemi toimii.
- - -
Btw
Ns 'yöaikoihin' näiden kaikkien laitteiden jännitesyöttö on pois päältä monia tunteja (pääkatkaisijalla)
eli niiden ei pitäisi 'käydä kuumana' - ulkoilmalla tai sateella ei ole tämän kanssa vaikutusta.
/Ale
Sivu 1 / 1
Manuaalinen päivityksen tarkistaminen:
1) digiboksin vasemmassa reunassa on reset-näppäin, paina pohjaan ja irrota virtajohto, pidä painettuna koko ajan, palauta virtajohto ja pidä edelleen painettuna 10 sekuntia
2) tehdasasetusten palautus perään samasta näppäimestä painamalla 5x peräkkäin
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi