Minulla oli Elisan kiineteä nettikuitu ja premium kännykkäliittymä. Joulukuussa tarjottiin Elisa Viihde puhelimitse ihan ok ehdoin. Viihdepaketti tuli ja asennettiin toimivaksi ennen Joulua. Uuden vuoden ajaksi menimme mökille viikoksi ja sieltä palattua ei viihde enää toiminut eikä mikään herättely auttanut. Kun sitten todettiin, että vika lienee modemissa pyydettiin paketti palauttamaan ja Elisa lähettää uuden heti. Perjantaina 17.1. klo 15.30 sain Elisalta viestin “Olet lopettanut Elisa Viihde sopimuksesi ja laajakaista jää käyttöösi. Ehtojen mukaan laajakaistasi hinta muutoksen jälkeen on 39.90 €/kk jne.
En koskaan sanonut Elisa Viihdettä irti ja olin uutta saamaani laitteistoa asentamassa kun tämmöinen tieto tuli. Pari tuntia seikkailua Oma Elisassa ja lopulta yhteyden saaminen Chatissa, jossa asia ei selvinnyt, päätin siltä istumalta vaihtaa operaattoria. Entisenä yrittäjänä tiedän, että asiakkaan simputtaminen ja ohjaaminen palveluista toisiin on pahinta mitä yritys voi tehdä.
Elisa taipaleeni loppui tähän eikä tule varmaan enää koskaan jatkumaan ellei asiakaspalvelu ole sitä mitä sen pitäisi olla.