Viihteen digiboksiin siis tuli vikaa eikä suostunut avaamaan osaa sovelluksista ja lopulta oli pakko soittaa siihen kalliiseen omaguru numeroon.
Ensin pitkä jonotus ja sen jälkeen luultavasti raskaalla rauhoittavalla lääkityksellä oleva hitaasti mongertava neitokainen antaa neuvoja lähes puolen tunnin ajan ja aina kun oli puhelua lopettamassa, niin oli vielä yksi juttu mitä kokeilla. Ja lopuksi vielä totesi ettei jos näillä ala toimimaan niin on sitten rikki ja soita uudestaan niin täytyy sitten vaihtaa uuteen.
No ei lähtenyt toimimaan ja taas uusi puhelu.
Tällä kertaa alkoi taas poika neuvomaan ja venyttämään puhelua, vaikka sanoin että kaikki temput on jo kokeiltu ja ohjeistettiin ottamaan yhteyttä ja pyytämään digiboksin vaihtoa. Kundin äänensävy oli hyvin loukkaantunut ja ei edes suostunut keskustelemaan vaihdosta ennenkuin oli kokeillut vielä yhtä temppua. Sen jälkeen totesi että joo kyllä, digiboksissa on ilmeisesti vikaa ja onhan se jo se vanhempi malli niin täytyy laittaa uutta tulemaan. Se on ihan ilmainen kun kerran on rikki.
Joo ei ollut ilmainen ei.. Seuraavassa puhelinlaskussa kyllä löytyi maksuja elisan omagurulle lähes 70€ maksujen muodossa.
Törkeää rahastusta sillä että saa pidettyä käytössä ne palvelut joista jo kuukausittain maksaa. Tästä varmasti saisi kyllä taas hyvän lehtijutun aikaiseksi.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas
Katso alkuperäinen viesti