Vastattu

Premium-digiboksi

  • 9 December 2019
  • 21 kommenttia
  • 4540 katselukerrat

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +5

Hei

 

Kun minulla toistaiseksi voimassa oleva Elisa Viihde palvelu ehkä tuo premium.  

Sain meilissä infoa joss linkki vaihda sopimus 24kk määräaikaiseksi ja vaihda digiboxi premium malliin.

 

Saanko vaihdettua digiboxin premium malliin ja sopimukseni on edelleen toistaiseksi voimassa oleva ?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 9 December 2019, 16:50

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

21 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Premiumiin vaihdosta tulee uusi 24kk määräaikaisuus samaan tapaan kuin uutena sen tilatessa tulee. Vaihdosta ei siis ole mahdollista tehdä pitäen sopimuksen toistaiseksi voimassaolevana :/

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +5

Jos otan nyt ton 24kk sopimuksen voiko sen loputtua jatkaa voimassa olevana

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +5

Ja mitä tuo uuso digi boxi maksaa lisää kuukausimaksuun

 

Eihän tuo muuta netti linjaani mitenkään

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Jos otan nyt ton 24kk sopimuksen voiko sen loputtua jatkaa voimassa olevana

Ja mitä tuo uuso digi boxi maksaa lisää kuukausimaksuun

 

Eihän tuo muuta netti linjaani mitenkään

 

Kyllä voi jatkaa toistaiseksi voimassaolevana 24kk jälkeen. Viihde Premium on 5€/kk kalliimpi kuin “perinteinen” Viihde, ei vaikuta nettiyhteyteen.

Jos otan nyt ton 24kk sopimuksen voiko sen loputtua jatkaa voimassa olevana

 

Kyllä voi. 

Määräaikaisuus umpeutuu 24kk kuluttua ja sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Huomatkaa että te sitoudutte uudestaan 24 kk ajaksi, kun vaihdatte jo määräajattoman Viihteen uuteen palveluun, ja jatkuisiko vanhankin määräaikaisuus uudesti? Ei järkeä noissa.

Telialla tuo kyseinen Premium digibouksi on ILMAINEN Telia TV -asiakkaille.

On pelkkää rahastusta veloittaa siitä extraa. Miettikää kahdesti kolmesti sitoudutteko.

14 vuorokauden päästä on myöhäistä katua, katuminen pitää tunnistaa tänään.

Nyt soi Digital Punk - Keep It Bouncing (The R3belz Remix).

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +15

Ei kai kukaan täysjärkinen ole enää Telian a(a)siakas nykyään ? Tuo Telia TV on tuotteistettu ilmeisesti jonkinlaisessa mielenhäiriössä, koska en ymmärrä tuotteen ominaisuuksista pätkääkään. Yritin tutkia mitä eroa Telia TV ilman laajakaistaa tai laajakaistalla. Luovutin.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +15

Huomatkaa että te sitoudutte uudestaan 24 kk ajaksi, kun vaihdatte jo määräajattoman Viihteen uuteen palveluun, ja jatkuisiko vanhankin määräaikaisuus uudesti? Ei järkeä noissa.

Telialla tuo kyseinen Premium digibouksi on ILMAINEN Telia TV -asiakkaille.

On pelkkää rahastusta veloittaa siitä extraa. Miettikää kahdesti kolmesti sitoudutteko.

14 vuorokauden päästä on myöhäistä katua, katuminen pitää tunnistaa tänään.

Nyt soi Digital Punk - Keep It Bouncing (The R3belz Remix).

 

Yhtälailla elisa jossain vaiheessa vaihtoi vanhimmat (N7600 ja Pace) boksit pois viihteestä maksutta.

 

Mutua:

Lisäksi Teliallahan käsketään ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun tarkastaakseen onko oikeutettu etuun. Sehän voi vaikka tarkoittaa ettei määräaikaisuus ole voimassa ja pitäisi tehdä uusi määräaikainen soppari.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Joo kyllähän tuo Elisa Viihteen palveluun kuuluu, että vanha digiboksi tarvittaessa uudempaan vaihdetaan. Etenkin jos vanhaan tulee vikaa jota ei saada perustoimenpiteillä korjattua. Tässä tapauksessa puhutaan kuitenkin kahdesta ihan eri tuotteesta, Elisa Viihteestä sekä Elisa Viihde Premiumista, jolloin tuo ei ihan samalla tavalla mene. Toki Premiumiinkin laitetakuu kuuluu, jos digiboksi ei toimi niin uusi vaihdetaan tilalle (vianrajauksen jälkeen tietysti). :slight_smile:

 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +5

Hei  kysyn nyt asiaa kun tehnyt Elisa viihde premium (24kk) muutoksen missä ajassa tulee uusi digiboxi ?

 

Itse tehnyt premium muutoksen 9.12

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +7

Tässä on pohdituttanut, että jos siirtyy premiumiin niin onko joskus vielä mahdollisuus siirtyä takaisin perus Viihteeseen? Ja mahtaisiko olla niin, että perusviihde jollakin aikajänteellä poistuu ainakin uusien asiakkaiden myynnistä kokonaan, ja premiusta tulee uusi normaali hintaa myöten?

Haisee uudeksi tuotteeksi naamioidulta hinnakorotukselta...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Hei  kysyn nyt asiaa kun tehnyt Elisa viihde premium (24kk) muutoksen missä ajassa tulee uusi digiboxi ?

 

Itse tehnyt premium muutoksen 9.12

 

 

Kyllä tuon pitäisi muutamassa päivässä normaalitilanteessa tulla - toki Postilla ja Matkahuollolla on lakon jäljiltä ja jouluruuhkien vuoksi hieman ruuhkaa syntynyt, joten tämä voi tuota toimitusta hidastaa. Olitko mitä kautta tuon muutoksen Premiumiin tehnyt? Oletko saanut mitään vahvistusta tekstiviestitse tuon tilauksen suhteen?

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +5

Sain meilissä mainoksen että vaihda liittymää tein sen kautta ja oma elisa ja sain meiliin tilaus vahvistuksen

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Tässä on pohdituttanut, että jos siirtyy premiumiin niin onko joskus vielä mahdollisuus siirtyä takaisin perus Viihteeseen? Ja mahtaisiko olla niin, että perusviihde jollakin aikajänteellä poistuu ainakin uusien asiakkaiden myynnistä kokonaan, ja premiusta tulee uusi normaali hintaa myöten?

Haisee uudeksi tuotteeksi naamioidulta hinnakorotukselta...

 

Ainakaan tässä vaiheessa ei ole vielä tietoa, että Viihde Classic olisi poistumassa :) Jos nyt päivität Viihde Classicin Viihde Premiumiin, niin tuon määräaikaisuuden aikana ei tuota voi päivittää takaisin Viihde Classiciksi. Toki normaali etämyynnin peruutusoikeus koskee myös Viihde Premium -päivityksiä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Sain meilissä mainoksen että vaihda liittymää tein sen kautta ja oma elisa ja sain meiliin tilaus vahvistuksen

 

Laitatko @Mt Jaarli yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi :lle, niin katsotaan tuota tilannetta tarkemmin?

 

Kiitos!

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +5

Sain meilissä mainoksen että vaihda liittymää tein sen kautta ja oma elisa ja sain meiliin tilaus vahvistuksen

 

Laitatko @Mt Jaarli yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi :lle, niin katsotaan tuota tilannetta tarkemmin?

 

Kiitos!

 

Laitoin juuri tiimille viestin

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +1

Onko noissa Premium-boksien toimituksissa jotain viivettä/häiriötä, omakin lienee tulollaan mutta mitään ei ole kuulunut?

Premium tilattu 05.12, tekstiviesti + meili aktivoinnista tuli 11.12, mitään tietoa ei boksista kuitenkaan vielä ole? 

En nyt yleensä kovin kranttu ole mutta nyt ei digiajan nopeus oikein kohtaa? 

Oma Elisan asiakaspalvelu-sivulla ei ole tsättiäkään missä kysellä, nyt tunnin päivitellyt ja saa riittää, tilausseuranta ammottaa tyhjyyttään? 

Que pasa?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Onko noissa Premium-boksien toimituksissa jotain viivettä/häiriötä, omakin lienee tulollaan mutta mitään ei ole kuulunut?

Premium tilattu 05.12, tekstiviesti + meili aktivoinnista tuli 11.12, mitään tietoa ei boksista kuitenkaan vielä ole? 

En nyt yleensä kovin kranttu ole mutta nyt ei digiajan nopeus oikein kohtaa? 

Oma Elisan asiakaspalvelu-sivulla ei ole tsättiäkään missä kysellä, nyt tunnin päivitellyt ja saa riittää, tilausseuranta ammottaa tyhjyyttään? 

Que pasa?

@TeeJiiTeppo Laitatko yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle, niin päästään tarkastamaan tilannetta :)

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +1

Onko noissa Premium-boksien toimituksissa jotain viivettä/häiriötä, omakin lienee tulollaan mutta mitään ei ole kuulunut?

Premium tilattu 05.12, tekstiviesti + meili aktivoinnista tuli 11.12, mitään tietoa ei boksista kuitenkaan vielä ole? 

En nyt yleensä kovin kranttu ole mutta nyt ei digiajan nopeus oikein kohtaa? 

Oma Elisan asiakaspalvelu-sivulla ei ole tsättiäkään missä kysellä, nyt tunnin päivitellyt ja saa riittää, tilausseuranta ammottaa tyhjyyttään? 

Que pasa?

@TeeJiiTeppo Laitatko yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle, niin päästään tarkastamaan tilannetta :)

Laitettu.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Joo kyllähän tuo Elisa Viihteen palveluun kuuluu, että vanha digiboksi tarvittaessa uudempaan vaihdetaan. Etenkin jos vanhaan tulee vikaa jota ei saada perustoimenpiteillä korjattua. Tässä tapauksessa puhutaan kuitenkin kahdesta ihan eri tuotteesta, Elisa Viihteestä sekä Elisa Viihde Premiumista, jolloin tuo ei ihan samalla tavalla mene. Toki Premiumiinkin laitetakuu kuuluu, jos digiboksi ei toimi niin uusi vaihdetaan tilalle (vianrajauksen jälkeen tietysti). :slight_smile:

 

Mitä eroa näillä kahdella eri tuotteella on muutakuin laitteen speksit ? 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +5

Joo kyllähän tuo Elisa Viihteen palveluun kuuluu, että vanha digiboksi tarvittaessa uudempaan vaihdetaan. Etenkin jos vanhaan tulee vikaa jota ei saada perustoimenpiteillä korjattua. Tässä tapauksessa puhutaan kuitenkin kahdesta ihan eri tuotteesta, Elisa Viihteestä sekä Elisa Viihde Premiumista, jolloin tuo ei ihan samalla tavalla mene. Toki Premiumiinkin laitetakuu kuuluu, jos digiboksi ei toimi niin uusi vaihdetaan tilalle (vianrajauksen jälkeen tietysti). :slight_smile:

 

Mitä eroa näillä kahdella eri tuotteella on muutakuin laitteen speksit ? 

Voit tutustua tarkemmin Elisa Viihde Premium -palveluun sivulla https://elisa.fi/viihdepremium/  Siellä on myös videota tuosta uudesta käyttöliittymästä. Uusina ominaisuuksina Classiciin verrattuna tulee 4K-tuki osaan sisällöistä, sisältökeskeinen käyttöliittymä, suosikki-toiminto, uudistunut hakutoiminto, bluetooth kaukosäädin (boksin voi asentaa piiloon), älykäs kaukosäädin (voi käynnistää myös telkkarin) ja 5000h tallennustilaa (Classicissa 2500h).