Digiboksilla tulee ilmoitus, että "Video ei tilapäisesti saatavilla" ja muualla ilmoittaa, ettei katseluoikeutta ole. Ruudun maksuttomat ohjelmat pyörivät, mutta Ruutu+ sisältöä ei avaa. Tilaus on voimassa ja aktiivinen, ja samalla laskulla olevat tilaukset näkyy kuin pitääkin! Tätä on jo jatkunut pari kuukautta! Joskus toimii ja joskus ei! Alkaa menemään hermot kun aina saa saman asian kanssa taistella! Toivottavasti joku osaisi auttaa niin ja tehdasasetusten palauttaminen ei auttanut yhtään
Sivu 1 / 1
Moro Freduu ja tervetuloa Palstalle! 🙂 Suorilta tuolla ei mitään selkeää vikaa näkynyt, eli palvelun pitäisi kyllä toimia ihan jatkuvasti. Toimiiko digiboksilla muut sisällöt niinkuin pitää? Toimiiko sinulla Ruudun tunnarit esimerkiksi ruutu.fi palvelussa normaalisti?
Sama vika nyt täälläkin.
Täällä myös sama vika, tilaus voimassa, mutta ruutu + viihde ei näy. Eikä auta vaikka palautin tehdasasetukset. Missä vika? Jaa miten saan ruutu+ näkyviin?
Sama vika tuntuu toistuvan vähän väliä meilläkin. Tänään jaksoin vihdoin etsiä syytä ongelmalle ja se löytyi varsin helposti...
Jostain syystä tilaustiedot eivät siirry Elisa viihteen ja Ruutu+:n välillä oikein tai katkotta. Elisa viihde nettisivuilla näkyy että Ruutu+ tilaus on voimassa ja omaelisassa näkyy että laskutkin jopa on maksettu, mutta Ruutu+ palvelussa taas näkyy että tilaus on katkennut 13.7. ja edellinen laskutuskausi on ollut 12.6.-13.7.
Vian etsiminen otti minulta n. 5 min, kauankohan mahtaa korjaus kestää?
Jostain syystä tilaustiedot eivät siirry Elisa viihteen ja Ruutu+:n välillä oikein tai katkotta. Elisa viihde nettisivuilla näkyy että Ruutu+ tilaus on voimassa ja omaelisassa näkyy että laskutkin jopa on maksettu, mutta Ruutu+ palvelussa taas näkyy että tilaus on katkennut 13.7. ja edellinen laskutuskausi on ollut 12.6.-13.7.
Vian etsiminen otti minulta n. 5 min, kauankohan mahtaa korjaus kestää?
Yleinen vikatilanne tosiaan nyt Ruudun kanssa 😞
Arvioidusta korjausajasta ei valitettavasti ole tässä meillä tietoa. Mahdollisimman pian, tietenkin!
Arvioidusta korjausajasta ei valitettavasti ole tässä meillä tietoa. Mahdollisimman pian, tietenkin!
Ettei olisi sopimus Sanoman kanssa mennyt puihin, Telialla ollut nelonen ja muut Sanoma Median kanavat poikki jo viikkoja(jakeluerimielisyyksiä, lue: rahasta tapellaan). Elisakin poistanut nyt kaikki maksukanavapaketit, jossa on Ruutu+
Tämä liittyy siihen, että niiden Ruutu+ -maksukanavien lähetykset ovat loppumassa elokuun lopussa.
https://www.ruutu.fi/article/1393
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi