Vastattu

Uusi reititin B525 LTE CPE tuli ja muuten kaikki toimii mutta tallenteita ei näytä, vaan sama teksti tulee ruutuun : Palvelun käyttäminen edellyttää että Elisa Viihde-digiboksi on yhdistetty internettiin.


Päivitin digiboksin mutta mitä nyt seuraavaksi, kokeilin digiboksin yhdistää reitittimeen piuhallakin mutta ei auttanut.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jaakonpoika 10 tammikuu 2019, 15:09

Ongelma selvisi kun digiboksin asetusista hain Verkko ja yhteydet ja sinne laitoin uuden reitittimen pohjasta WiFi Keyn eli passwordin. Ja nyt toimii kaikki taas ja huomasin että pienestä oli kiinni tuokin ongelma. Laitoin tänne kuitenkin ratkaisun vaikka olikin helppo.

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Ongelma selvisi kun digiboksin asetusista hain Verkko ja yhteydet ja sinne laitoin uuden reitittimen pohjasta WiFi Keyn eli passwordin. Ja nyt toimii kaikki taas ja huomasin että pienestä oli kiinni tuokin ongelma. Laitoin tänne kuitenkin ratkaisun vaikka olikin helppo.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Kiitos @Jaakonpoika kun jaoit ratkaisun! 🙂 Valitettavan usein tätä ei tehdä ja saman ongelman kanssa painivat eivät sitten löydäkään tarvittua ratkaisua

Osallistu keskusteluun