Skip to main content
Jo pidemmän aikaa monissa Viasatin elokuvista puuttuvat osittain tekstitys tai sitten sitä ei tunnu olevan juuri ollenkaan. Tuntuu, että tämä tekstitysongelma on lisääntynyt. Tuntuu turhauttavalta maksaa sellaisesta mikä ei toimi kunnolla.

Koska tälle ongelmalle tehdään korjaus vai onko ainoana vaihtoehtona lopettaa koko Viasatin tilaaminen.
Katoppa aiemmat viestit samasta aiheesta ja tee niistä johtopäätös kannattaako odottaa vaiko irtisanoa.
Moikka Rauskinen! Tervetuloa Palstalle! Havaitsemasi ongelma tekstityksissä on tiedossa. Pyrimme Viasatin kanssa selvittelemään tätä ja saamaan kuntoon. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia!
Mikä tilanne? Vieläkö olette pyrkimässä selvittelemään? Vai onko selvitys jo käynnissä?



Oma havainto on että ohjelmakirjaston Viasat -osastolla elokuvien tekstitykset pätkivät, ja tämä on toistettavissa parin minuutin katselulla.
Itsekin turhauduin kun todella monen leffan katselu meni pieleen puuttuvien tekstityksen takia Viasatissa, yrittivät vielä 12kk sitovaa sopimusta tarjota tähän, mutta onneksi ehdin perua ajoissa. Tekstitysten puuttminen pitäisi olla tosin tarpeeksi pätevä syy irtisanoa myös määräaikainen sopimus, koska ongelma ei ole mikää lyhytaikainen juttu, vaan jatkunut pitkään.

Sama ongelma oli jo aiemmin, nimenomaan osa teksteistä toimii ja osa katoaa jonnekin :(



Sinällään harmi, koska olisi tarjontaan nähden ihan hyvä ohjelmakirjasto paketti toimiessaan.
Valitettavasti työn alla yhä 😞 Aikataulua en uskalla luvata, mutta pyrimme saamaan kuntoon niin pian kuin ikinä vain osaltamme saamme
Patomiäs. Itse olen soittanut jo vuosi sitten samaisesta asiasta ja sanoivat jo silloin että on työn alla ja väitti että vika on viasatin päässä mutta on se kumma ettei viaplayssä ole ongelmia
Vahvistan ongelman. Ostin äskettäin Viasat paketin puhelinmyyjältä, mutta taitaa peruutukseen mennä.
Viimeksi tänään yritin aloittaa (useamman kerran koska aina joskus "uudelleenkäynnistäminen" toimii) Black Panther elokuvan katsomisen. Mutta kun puolet tekstityksestä uupui, jätin kesken ja siirryin Cmorelle.

Suora kysymys: onko määräaikainen tilaus mahdollista irtisanoa vedoten tekstitysongelmiin jotka ovat jatkuneet jo vuosikausia?
Viimeksi tänään yritin aloittaa (useamman kerran koska aina joskus "uudelleenkäynnistäminen" toimii) Black Panther elokuvan katsomisen. Mutta kun puolet tekstityksestä uupui, jätin kesken ja siirryin Cmorelle.

Suora kysymys: onko määräaikainen tilaus mahdollista irtisanoa vedoten tekstitysongelmiin jotka ovat jatkuneet jo vuosikausia?


Tarkoitatkos nyt määräaikaisen Viasatin sopimuksen purkamista?
Vika on ja pysyy. Tähän loppuu Viasatin katselu kuhan on mennyt aika umpeen. Ei ole mitään järkee toljottaa ilman tekstitystä. Eipä ole oikein kuluttajaystävällistä peliä.
Myöskään Assassin's Creedin tekstitys ei toimi.



Miten edes kehtaatte tarjota tällaista palvelua? Oli tämä vika Elisan tai Viasatin, niin tämä on täyttä p*sk**. Ongelmat senkun vain jatkuvat. Ja Elisa Viihteen Viasat tilaajat eivät varmaankaan pääse Viasatin omaan Viaplay-sovellukseen mitä he tarjoavat esim. AppleTV:n kautta.
Moikka. Vanhemmillani on edelleen laajin Viasat paketti Elisa Viihteellä. Tekstitys ei ole toiminut kunnolla ainakaan vuoteen. Taidamme vaihtaa digiboksi johonkin muuhun merkkiin. Surkeaa palvelua kun näin kauan on kestänyt eikä mitään ole kuulunut teiltä päin.
Moikka. Vanhemmillani on edelleen laajin Viasat paketti Elisa Viihteellä. Tekstitys ei ole toiminut kunnolla ainakaan vuoteen. Taidamme vaihtaa digiboksi johonkin muuhun merkkiin. Surkeaa palvelua kun näin kauan on kestänyt eikä mitään ole kuulunut teiltä päin.



Pahoittelen tekstitysongelmien tuomasta harmista! Tämä on ollut meillä pidemmän aikaa selvityksessä Viasatin kanssa ja selvitys jatkuu edelleenkin. Sen verran voidaan kuitenkin jo huokaista helpotuksesta, että tässä alkaa näkymään kaivattua valoa tunnelin päästä. Tektityspuutteisiin on tulossa korjaus, mutta tarkempaa aikataulua korjaukselle ei ole vielä saatu. 🙂

Ei toimi edelleenkään 😖


Ei toimi edelleenkään 😖

Moro @Ulpu60 ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Tohon ongelmaan on vihdoin saatu ratkaisu, mutta se edellyttää että käytössä on N7800/N7950 sarjan digiboksi (virtanappi boksin kyljessä eikä edessä), sulla ilmeisesti on N7700 sarjainen? Korjauksena siis on että tuotiin Viaplay ohjelmakirjasto tarjolle noille uudemmille bokseille :) 


Mitä se semmonen uus boxi maksaa, mulla on tuo jo jonku vuoden ollu.😕

 


Mitä se semmonen uus boxi maksaa, mulla on tuo jo jonku vuoden ollu.😕

 

 

Laitatko Omayhteisö -tiimille yksityisviestiä täältä niin voidaan tarkemmin katsoa tuo Viihteen sopimus :)


Minulla on kokeilussa 2kk ilmainen Viasat. Siitä kiitokset, että Elisa sallii myös tunnuksilla kirjautumisen, ei olisi muuten voinut käyttää boksissa. Vielä kun saisi saman C More palveluun. Monta ilmaista kuukautta mennyt ohi siinä.

Voiko Viasat tekstityksien fonttikokoa suurentaa jotenkin? Hieman pienesti näkyy se oletuskoko.


Minulla on kokeilussa 2kk ilmainen Viasat. Siitä kiitokset, että Elisa sallii myös tunnuksilla kirjautumisen, ei olisi muuten voinut käyttää boksissa. Vielä kun saisi saman C More palveluun. Monta ilmaista kuukautta mennyt ohi siinä.

Voiko Viasat tekstityksien fonttikokoa suurentaa jotenkin? Hieman pienesti näkyy se oletuskoko.

Helppokäyttötoiminnoista voi muuttaa fonttia ja se vaikuttaa ainakin HBO:n ja Aitioon eli oletettavasti myös Viasatin ohjelmakirjastoon.