Netflix ilmoittaa että kohdetta ei voi toistaa, peruskanavat näkyy mutta kaapelit ei. Ohjelmatiedot puuttuu. Purkki sammutettu muutamaksi minuutiksi kuten myös reititin. Ei tunnu auttavan. Jotain isompaa ongelmaa?
Sivu 1 / 1
Hei.
Oletko yrittänyt resetoida sitä digiboksia, onko siitä apua.
Oletko yrittänyt resetoida sitä digiboksia, onko siitä apua.
virtapiuha pari minuuttia poissa mutta en vielä tehnyt sitä virtapiuha ja käynnistysnappi yhtäaikaa, koska sitten joutuu taas laittamaan ne kanavat uudestaan. Ajattelin odottaa eka jos täällä jotain selviää. Se on resetoitu alta kaksi viikkoa sitten. Ai niin, tallenteet toimii ja näkyy
Nyt tuo Netflix lähti pelaamaan, ohjelmaopas edelleen sunnuntaissa
Jos et ole vielä resetoinut modeemia, niin se kannattaa tehdä (paina modeemin takana olevaa reset-reikää tikulla noin 15 sekunnin ajan). Lisäksi Viihteeltä kannattaa alustaa välimuisti menemällä Menu -> Asetukset -> Asetukset -> Lisäasetukset (syötä lapsilukon PIN) -> Alusta sisäinen muisti. Jos näistä tempuista ole apua, niin lisääpä profiiliisi asiakasnumero sille varattuun kenttään niin päästään vilkaisemaan täältä käsin missä vika voi piillä 🙂
On hyvä huomata, että nämä resetointi ja tehdasasetusten palautus temput toimivat yleensä vain jonkin aikaa ja sama on taas edessä myöhemmin. Mitään logiikkaa toistumisen yleisyydelle en ole keksinyt. Joskus voi tapahtua peräkkäisinä päivinä tai useasti samalla viikolla, joskus voi mennä muutamakin viikko välissä.
Kiitos, mutta se lähti pelittämään enkä viitsi resetoida ennen kuin on pakko, koska silloin joutuu asetella kaikki kanavat. Pidetään se viimeisenä vaihtoehtona.
Usein itsellä on auttanut pelkästään tuo sisäisen muistin alustus. Se ei hukkaa kanavia tms.
Ongelmat palasi, Netflix ei toimi ja ohjelmaopas aamupäivässä. Sillä erolla että lähti pyörimään ja sitten tulee ”Emme voi toistaa nimikettä....” ja virhekoodi tvq-pm-100(5.2.100)
Ihana
Jos et ole vielä resetoinut modeemia, niin se kannattaa tehdä (paina modeemin takana olevaa reset-reikää tikulla noin 15 sekunnin ajan). Lisäksi Viihteeltä kannattaa alustaa välimuisti menemällä Menu -> Asetukset -> Asetukset -> Lisäasetukset (syötä lapsilukon PIN) -> Alusta sisäinen muisti. Jos näistä tempuista ole apua, niin lisääpä profiiliisi asiakasnumero sille varattuun kenttään niin päästään vilkaisemaan täältä käsin missä vika voi piillä :)
Resetointireikää ei takana löydy, sivussa nappi jonka painelusta ei apua. Virtapiuha irti ja takas nappi pohjassa teki tempun, sitten tuli teksti: Päivitetään versioon 7.6.01-109 Upgrader V7.4.00.13
sitten vielä välimuisti alustettu. Ei apua, mutta toisaalta ei kanavatkaan menneet sekaisin eli resetoiko tuo vai ei? Mistäs sen asiakasnumeron löydän?
Resetointireikää ei takana löydy, sivussa nappi jonka painelusta ei apua. Virtapiuha irti ja takas nappi pohjassa teki tempun, sitten tuli teksti: Päivitetään versioon 7.6.01-109 Upgrader V7.4.00.13
sitten vielä välimuisti alustettu. Ei apua, mutta toisaalta ei kanavatkaan menneet sekaisin eli resetoiko tuo vai ei? Mistäs sen asiakasnumeron löydän?
Laskusta ja omaelisasta
Modeemin resetointi siis takana olevasta reiästä.
Modeemin resetointi ei kylläkään tuohon sisäisen muistin ongelmaan auta jos muu digiboxilla toimii mutta netflix ei.
Netflix vaatii huomattavasti enemmän sisäistä muistia kuin nuo muut palvelut, joten luontaisesti siinä ne ongelmat ensimmäisenä näkyvät.
Digiboxin resetointi etulevyn painikkeesta 5 kertaa nopeaan tahtiin ( N7700 ) kun laite on päällä.
N7800 mallissa painike on vasemmalla sivulla edestä katsoen.
Mikäli se resetointi ja sis. muistin alustus ei auta tai auttaa vain hetken niin kannattaa olla vikailmoituksiin yhteydessä.
Modeemin resetointi ei kylläkään tuohon sisäisen muistin ongelmaan auta jos muu digiboxilla toimii mutta netflix ei.
Netflix vaatii huomattavasti enemmän sisäistä muistia kuin nuo muut palvelut, joten luontaisesti siinä ne ongelmat ensimmäisenä näkyvät.
Digiboxin resetointi etulevyn painikkeesta 5 kertaa nopeaan tahtiin ( N7700 ) kun laite on päällä.
N7800 mallissa painike on vasemmalla sivulla edestä katsoen.
Mikäli se resetointi ja sis. muistin alustus ei auta tai auttaa vain hetken niin kannattaa olla vikailmoituksiin yhteydessä.
Asiakasnumero lisätty profiiliin. Jos tuota nyt tutkitte. Kuten sanottu resetoitu ja alustettu ohjeiden mukaan, ei auttanut ja sitten jossain vaiheessa iltaa rupesi toimimaan, näin se oli aikaisemminkin eli onglma tulee ja menee
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi