Vastattu

Elisavihteen yhteysvirhe

  • 13 lokakuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 373 katselukerrat

Elisa viihde ilmoittaa kokoajan, että Yhteysvirhe, yritä hetken kuluttua uudelleen (400) ja Yhteysvirhe, yritä hetken kuluttua uudelleen (undefined). Olen kaksi kertaa palauttanut tehdasasetukset digiboksiin ja resetoinut wifi-modemin, mutta nämä eivät ole auttaneet asiaan. Langaton verkkoyhteys kyllä kytkeytyy, mutta mitään palveluita ei näy vain teksti Valikoita haetaan, joka on nyt näkynyt kolme päivää menussa. Mitähän pitäisi tehdä?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sakarialanne 13 lokakuu 2019, 10:32

Elisa viihde ilmoittaa kokoajan, että Yhteysvirhe, yritä hetken kuluttua uudelleen (400) ja Yhteysvirhe, yritä hetken kuluttua uudelleen (undefined). Olen kaksi kertaa palauttanut tehdasasetukset digiboksiin ja resetoinut wifi-modemin, mutta nämä eivät ole auttaneet asiaan. Langaton verkkoyhteys kyllä kytkeytyy, mutta mitään palveluita ei näy vain teksti Valikoita haetaan, joka on nyt näkynyt kolme päivää menussa. Mitähän pitäisi tehdä?

Oireet kuulostaisivat siltä, että jokin sopimustekninen linkitys digiboksin/palvelimien/tunnusten välillä on pielessä. Ole yhteydessä asiakaspalveluun puhelimitse niin selviää nopeiten.
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Elisa viihde ilmoittaa kokoajan, että Yhteysvirhe, yritä hetken kuluttua uudelleen (400) ja Yhteysvirhe, yritä hetken kuluttua uudelleen (undefined). Olen kaksi kertaa palauttanut tehdasasetukset digiboksiin ja resetoinut wifi-modemin, mutta nämä eivät ole auttaneet asiaan. Langaton verkkoyhteys kyllä kytkeytyy, mutta mitään palveluita ei näy vain teksti Valikoita haetaan, joka on nyt näkynyt kolme päivää menussa. Mitähän pitäisi tehdä?

Oireet kuulostaisivat siltä, että jokin sopimustekninen linkitys digiboksin/palvelimien/tunnusten välillä on pielessä. Ole yhteydessä asiakaspalveluun puhelimitse niin selviää nopeiten.
Käyttäjätaso 3
Moikka @Minttuk19 Tervetuloa OmaYhteisöön :)

Onpa ikävä kuulla näistä ongelmista. Kuten @sakarialanne jos tuossa mainitsi niin kannattaa nyt olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ tai voit laittaa meillepäin yksityisviestiä elisa.fi/omayhteisotiimi niin katsotaan tilannetta tarkemmin 🙂

Osallistu keskusteluun